Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en heterofil kvinne. På TikTok følger jeg en dame og en mann som er prostituerte (i et land det er lovlig) og snakker om det på en informativ måte. Jeg synes det er interessant, men kanalene er kun informative, det er ikke snakk om å vise noe, flørting, eller ha linker til hvordan man kontakter de etc. og de har klær på :) jeg har ingen interesse av de på den måten.

Jeg synes det er interessant fordi det er så mye stigma rundt det og de svarer på spørsmål omkring hva som skjer (uten at de snakker eksplisitt), helse, psykologi etc.

Jeg fulgte først kvinnen (sa et eller annet til kjæresten om det for en stund siden, at jeg kom over en prostituert jente på TikTok og fortalte noe hun hadde sagt som jeg syntes var interessant). og så kom over mannens senere. 

Men så blir jeg jo litt usikker, er det feil av meg å følge en mannlig prostituert  på TikTok når jeg kun gjør det i en slik sammenheng? Bare for informasjon og ikke fordi jeg er tiltrukket/interessert i å prøve det? Jeg har ikke sagt det til typen min at jeg nå også følger en mann.

Hadde dere reagert? Jeg trenger jo ikke å fortsette

Anonymkode: 92961...907

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert iallefall

Anonymkode: f24f7...fe8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde dere reagert? Jeg trenger jo ikke å fortsette

For min egen del tenker jeg at denne historien er enda en grunn til å ikke installere Tik Tok. 
Ut over det ville jeg ikke hatt meninger.

• Nyttig 2
Skrevet

Må du forsvare overfor kjæresten din hvem du følger på TikTok? Men kjære deg.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den mannlige prostituerte betjener antageligvis hovedsaklig menn, så ingen grunn til sjalusi der. Ei heller om du følger noen på TikTok. Men om du får ytterligere heng på temaet, så ville jeg vel stilt spørsmål om du var noe morsevne til mine barn. 

Anonymkode: 3c5ea...a62

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (12 minutter siden):

Må du forsvare overfor kjæresten din hvem du følger på TikTok? Men kjære deg.  

Normalt sett ville jeg aldri tenkt at jeg må forsvare hvem jeg følger,  men føler liksom at det er litt mer i gråsonen kanskje? Hverken for meg selv eller partner ville det vært greit å ta kontakt med en slik person med en seksuell hensikt. Men temaet er jo seksuelt, men mer som opplysning. 
TikTok er jo strenge på sånt, men noen ganger får de spørsmål om hvordan de kan kontaktes privat og da svarer de litt diffust, men nok til at man kan  finne kontakt i formasjon om man ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Den mannlige prostituerte betjener antageligvis hovedsaklig menn, så ingen grunn til sjalusi der. Ei heller om du følger noen på TikTok. Men om du får ytterligere heng på temaet, så ville jeg vel stilt spørsmål om du var noe morsevne til mine barn. 

Anonymkode: 3c5ea...a62

Ut fra det den mannlige prostituerte sier, så betjener han kvinner og par. Det er nok ikke så vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak. All verdens rasjonalisering og begrunnelser hjelper ikke det faktum at prostitusjon er å selge noe som vi nok på sikt lever best med at holdes til personlige forbindelser og forhold. Jeg mener at å følge slike kontoer kan bidra til egen forskyvning av grenser når det gjelder dette. 

Anonymkode: 9f2ca...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...