AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Jeg skulle egentlig vært med kjæresten, en kompis og en venninne av han på restaurant, men jeg dro ikke pga hodepine. Men fikk vite av kompisen at en kelner hadde trodd min kjæreste og venninna er kjærester, fordi de satt ved siden av hverandre ved bordet. Vår felles venn sa at det ikke var noen annen grunn enn det, men ingen av dem oppklarte feilen. Og tullet med det litt etterpå. Overreagerer jeg her? Burde han sagt noe, eller bryr jeg meg for mye om hva en fremmed tenker? Anonymkode: df314...813
Populært innlegg Million Skrevet 11. april Populært innlegg #2 Skrevet 11. april (endret) Ja, du overreagerer. Det har null betydning hva en kelner tenker om sivilstatusen til folk ved et bord i restauranten. Ikke hadde jeg heller giddet å oppklare dette overfor en kelner eller en ansatt et sted. Det har de ikke noe med uansett, hvorfor skal jeg/vi utbrodere privatlivet vårt til en kelner!? La dem tro det de vil. Man vet jo sannheten selv. Endret 11. april av Million rettet et ord 62
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Hadde ikke giddet å bry meg. Anonymkode: ca4dd...1fa 14
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Finner ingen god grunn til å oppklare det ovenfor kelneren. Kelneren har heller ikke lyst å vite det. Anonymkode: f4e45...6e3 21 4
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Jeg har forøvrig vært den venninna som har blitt tatt som kjæresten flere ganger. Har aldri giddet å korrigere, det er jo totalt uvesentlig om butikkpersonalet eller kelneren tror vi er et par. Anonymkode: ca4dd...1fa 18
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Ikke noe å bry seg om. En kelner trodde at jeg var kjæresten til fetteren min en gang vi var ute. Ga oss en gratis "romantisk" drink til kjærestene. Ikke søren om vi hadde tenkt å rette han 😂 det har ingen ting med forholdet deres å gjøre, bare at de ikke gidder å lage en samtale med en ukjent om det. Anonymkode: 0f147...5c8 10
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skulle egentlig vært med kjæresten, en kompis og en venninne av han på restaurant, men jeg dro ikke pga hodepine. Men fikk vite av kompisen at en kelner hadde trodd min kjæreste og venninna er kjærester, fordi de satt ved siden av hverandre ved bordet. Vår felles venn sa at det ikke var noen annen grunn enn det, men ingen av dem oppklarte feilen. Og tullet med det litt etterpå. Overreagerer jeg her? Burde han sagt noe, eller bryr jeg meg for mye om hva en fremmed tenker? Anonymkode: df314...813 Du overreagerer. Anonymkode: 5d079...fa5 8
AnonymBruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Hvorfor skulle de oppklare det? Hvilket behov har kelneren for den informasjonen? Anonymkode: 7ebb7...ebd 7
AnonymBruker Skrevet 11. april #11 Skrevet 11. april Ja, herregud, ja du overreagerer virkelig 🤯 Anonymkode: e7c8d...1a9 7
Snok1 Skrevet 11. april #12 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Overreagerer jeg her? Burde han sagt noe, eller bryr jeg meg for mye om hva en fremmed tenker? Jeg synes du alene skal gå innom restauranten i ettermiddag, oppsøke kelneren og forklare ham den egentlige situasjonen om paret fra i går og understreke at det er DU som er kjæresten til mannen. 13 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #13 Skrevet 11. april En butikk ansatt trodde jeg og min onkel var et par, da jeg var med han for å kjøpe et nyt møbel. (det skiller 10 år mellom meg og min onkel) Ikke noe jeg gadd å henge meg oppi. Anonymkode: efc5c...8a9 1
Grüner Skrevet 11. april #14 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg skulle egentlig vært med kjæresten, en kompis og en venninne av han på restaurant, men jeg dro ikke pga hodepine. Men fikk vite av kompisen at en kelner hadde trodd min kjæreste og venninna er kjærester, fordi de satt ved siden av hverandre ved bordet. Vår felles venn sa at det ikke var noen annen grunn enn det, men ingen av dem oppklarte feilen. Og tullet med det litt etterpå. Overreagerer jeg her? Burde han sagt noe, eller bryr jeg meg for mye om hva en fremmed tenker? Anonymkode: df314...813 Ja, her er det du som overreagerer. Det er en kelner! 3
AnonymBruker Skrevet 11. april #16 Skrevet 11. april Vi bor på et lite sted så slike misforståelser kan fort spre seg! Anonymkode: df314...813
AnonymBruker Skrevet 11. april #17 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi bor på et lite sted så slike misforståelser kan fort spre seg! Anonymkode: df314...813 Det er tydeligvis ikke et så lite sted at alle vet hvem som er kjæreste med alle. Anonymkode: 293ce...bf8 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #18 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi bor på et lite sted så slike misforståelser kan fort spre seg! Anonymkode: df314...813 Spiler det noen rolle hva andre tror? På hvilken måte påvirker det livet ditt? Anonymkode: 7ebb7...ebd 5
AnonymBruker Skrevet 11. april #19 Skrevet 11. april Det er flere ganger kelnere har trodd jeg og faren min er et par 🤢 han er 26 år eldre enn meg. DA har jeg gitt beskjed fordi jeg syns det er ekkelt/ubehagelig å bli tolket som pappa sin kjæreste. Hadde det vært en kompis hadde jeg ikke brydd meg tror jeg, er ikke så glad i small talk med fremmede. Anonymkode: 2a56a...1bc 4
Kålrota Skrevet 11. april #20 Skrevet 11. april Dette spiller da ingen rolle. Hva andre måtte mene må du lære deg å gi blaffen i. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå