AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:38 #1 Del Skrevet fredag kl 01:38 Mister vi pengene? Eller bør man ta ut alt? Hvordan kan jeg ta ut store summer, og er det lov? Anonymkode: 89a0f...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:39 #2 Del Skrevet fredag kl 02:39 Mitt råd er å roe ned med skrekkpropaganda i media, og få deg litt søvn Anonymkode: 74824...d29 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:42 #3 Del Skrevet fredag kl 03:42 Det er lurt å ha kontanter i tilfelle krig, men å ha flere hundre tusen av dem høres ut som en dårlig idé i alle tilfeller. Anonymkode: de0c8...2db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:09 #4 Del Skrevet fredag kl 04:09 Jeg har lurt på det samme, men jeg har såpass mye i fond og aksjer at jeg ikke hadde turt å ha det i kontanter uansett. Hvis jeg hadde planlagt bedre, hadde jeg kanskje kjøpt en hel haug av fysisk gull for det, men det gjorde jeg ikke, og jeg gidder ikke gjøre det nå, med nedgang på børsen og økte gullpriser. Det er jo slik at dette er en helt ny tid som vi ikke kan vite hvordsn vil utvikle seg. Hvordan eventuelle cyberangrep kan påvirke oss osv. Er det en risiko for å miste alt av digitale verdier? Jeg vil anta at sjansen er der - men jeg håper at det er mer sannsynlig at ting bare kræsjer, for så å gå opp igjen over tid. Noe kontanter er nok alltid lurt å ha likevel. Jeg burde lytte til meg selv, jeg har 50kr i kontanter og det er alt 😅 Anonymkode: 5a7fb...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet fredag kl 06:50 #5 Del Skrevet fredag kl 06:50 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mister vi pengene? Eller bør man ta ut alt? Hvordan kan jeg ta ut store summer, og er det lov? Anonymkode: 89a0f...bcc Har ikke sparepenger så det går fint 😂 men, har en del cash liggende i tilfelle- noe myndighetene også oppfordrer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:54 #6 Del Skrevet fredag kl 06:54 Jeg har faktisk vurdert å ha noen Euro. Av den grunn at blir det krig, blir jeg ikke værende her. Euro tar de fleste. Anonymkode: f4dcf...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:41 #7 Del Skrevet fredag kl 15:41 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har faktisk vurdert å ha noen Euro. Av den grunn at blir det krig, blir jeg ikke værende her. Euro tar de fleste. Anonymkode: f4dcf...81c Akkurat det jeg også har vurdert! Euro er jo i mange land! Anonymkode: 89a0f...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:45 #8 Del Skrevet fredag kl 16:45 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har lurt på det samme, men jeg har såpass mye i fond og aksjer at jeg ikke hadde turt å ha det i kontanter uansett. Hvis jeg hadde planlagt bedre, hadde jeg kanskje kjøpt en hel haug av fysisk gull for det, men det gjorde jeg ikke, og jeg gidder ikke gjøre det nå, med nedgang på børsen og økte gullpriser. Det er jo slik at dette er en helt ny tid som vi ikke kan vite hvordsn vil utvikle seg. Hvordan eventuelle cyberangrep kan påvirke oss osv. Er det en risiko for å miste alt av digitale verdier? Jeg vil anta at sjansen er der - men jeg håper at det er mer sannsynlig at ting bare kræsjer, for så å gå opp igjen over tid. Noe kontanter er nok alltid lurt å ha likevel. Jeg burde lytte til meg selv, jeg har 50kr i kontanter og det er alt 😅 Anonymkode: 5a7fb...111 Gull er fortsatt billig. Jeg begynte å kjøpe i 2006, men kjøper fortsatt i disse tider også. Anonymkode: 27e37...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet fredag kl 16:50 #9 Del Skrevet fredag kl 16:50 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mister vi pengene? Eller bør man ta ut alt? Hvordan kan jeg ta ut store summer, og er det lov? Anonymkode: 89a0f...bcc Jeg antar at jeg ikke får så mye igjen for penger under en krig som jeg faktisk ønsker og har behov for. Sikkert bedre å bo på en selvberga gård enn i byen, bare ren gjetning fra min side. Endret fredag kl 16:51 av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:50 #10 Del Skrevet fredag kl 16:50 Ingen grunn til å mistenke krig, så det tar jeg helt med ro. Litt urolig er det nok, men ikke SÅ ille. Anonymkode: 4ca78...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:56 #11 Del Skrevet fredag kl 16:56 det blir aldri krig i Norge fordi vi ikke har en sjans i havet til å forsvare oss i fem minutter en gang Anonymkode: 09e8b...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:59 #12 Del Skrevet fredag kl 16:59 kjærring skrev (10 timer siden): Har ikke sparepenger så det går fint 😂 men, har en del cash liggende i tilfelle- noe myndighetene også oppfordrer til. Samme her. Har lagt bort litt kontanter de gangene det har vert noe igjen på slutten av måneden noe det sjeldent er. Anonymkode: a74eb...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:00 #13 Del Skrevet fredag kl 17:00 Jeg tok ut pengene mine fra banken og puttet dem i en pengebinge slik at jeg kan svømme rundt i dem. Anonymkode: d7954...de2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet fredag kl 18:29 #14 Del Skrevet fredag kl 18:29 Fighter83 skrev (1 time siden): Jeg antar at jeg ikke får så mye igjen for penger under en krig som jeg faktisk ønsker og har behov for. Sikkert bedre å bo på en selvberga gård enn i byen, bare ren gjetning fra min side. Hvorfor har du behov for en krig, og ikke minst hvorfor ønsker du en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #15 Del Skrevet fredag kl 20:54 Fru Uperfekt skrev (2 timer siden): Hvorfor har du behov for en krig, og ikke minst hvorfor ønsker du en? Du skjønte virkelig ikke? At hun uansett ikke får så mye igjen for PENGENE som det hun ønsker og har behov for? Anonymkode: 700ac...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:18 #16 Del Skrevet lørdag kl 05:18 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du skjønte virkelig ikke? At hun uansett ikke får så mye igjen for PENGENE som det hun ønsker og har behov for? Anonymkode: 700ac...fe0 Det var veldig uheldig formulering da, det må vi jo si 😂🤣 Anonymkode: 5a7fb...111 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:25 #17 Del Skrevet lørdag kl 05:25 Det beste er å eie gull, det har ikke staten kontroll på. Kronen er uansett ikke noe å ha på. Anonymkode: 69111...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:27 #18 Del Skrevet lørdag kl 05:27 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har faktisk vurdert å ha noen Euro. Av den grunn at blir det krig, blir jeg ikke værende her. Euro tar de fleste. Anonymkode: f4dcf...81c Hvem tror du ønsker å ta i mot oss hvis det blir krig? Jeg synes det virker som om Europe blir mer og mer restriktive i asylpolitikken. Og hvis det blir krig i Norge så går jeg ut fra at det blir krig i flere europeiske land. Da er det færre land å reise til og flyktninger som vil reise til landene som ikke er i krig. Dette er ikke et forsøk på å kverulere, jeg har selv tenkt at jeg ikke ønsker å bo her hvis vi blir okkupert. Men jeg synes ikke det er så opplagt hvor man kan dra heller. Anonymkode: 055df...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:29 #19 Del Skrevet lørdag kl 05:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem tror du ønsker å ta i mot oss hvis det blir krig? Jeg synes det virker som om Europe blir mer og mer restriktive i asylpolitikken. Og hvis det blir krig i Norge så går jeg ut fra at det blir krig i flere europeiske land. Da er det færre land å reise til og flyktninger som vil reise til landene som ikke er i krig. Dette er ikke et forsøk på å kverulere, jeg har selv tenkt at jeg ikke ønsker å bo her hvis vi blir okkupert. Men jeg synes ikke det er så opplagt hvor man kan dra heller. Anonymkode: 055df...622 Det skulle stå "Da er det færre land å reise til og flere flyktninger som vil reise til landene som ikke er i krig." Anonymkode: 055df...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:33 #20 Del Skrevet lørdag kl 05:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem tror du ønsker å ta i mot oss hvis det blir krig? Jeg synes det virker som om Europe blir mer og mer restriktive i asylpolitikken. Og hvis det blir krig i Norge så går jeg ut fra at det blir krig i flere europeiske land. Da er det færre land å reise til og flyktninger som vil reise til landene som ikke er i krig. Dette er ikke et forsøk på å kverulere, jeg har selv tenkt at jeg ikke ønsker å bo her hvis vi blir okkupert. Men jeg synes ikke det er så opplagt hvor man kan dra heller. Anonymkode: 055df...622 Det er åpne grenser i Europa. Du kan reise hvor du vil, til og med uten å vise pass. Anonymkode: 8d828...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå