Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Avhengig av geografisk område hadde jeg ikke solgt uten å kjøpe igjen. På ett år vil boligen din gjerne ha gått opp mer i verdi enn det du klarer å spare. I så fall er det bedre å kjøpe din fremtidige bolig nå og leie den ut. 

Anonymkode: aa791...971

Enig. Her i byen har verdistigningen vært på hele 16% siste året.

Anonymkode: c7009...423

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (2 timer siden):

Nordea har ekstra renter på sparekonto hvis du kan "låse" pengene 3,6 eller 12 måneder, men det er maks 2 millioner alt over får maks 4.25%

image.thumb.png.b28d4348591afd9b191a55babb73c153.png

Ja, den 3 mnd låsingen kan være fornuftig. Så får jeg premiumfordeler i tillegg.

Anonymkode: c106c...582

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Enig. Her i byen har verdistigningen vært på hele 16% siste året.

Anonymkode: c7009...423

Lokal verdistigning her er under 5%.

Anonymkode: c106c...582

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Nordea er jo uansett en grusom bank. Og ALT må godkjennes med BankID, den tungvinne varianten med langt passord. De fleste andre banker klarer seg fint med en tommeltott eller ansikt, men Nordea skal ha BankID selv for å godkjenne e-fakturaer. 

Jeg bekrefter faktura med fingeravtrykk i bank id appen. Trenger ikke skrive inn passord. Har nordea jeg og. Kun netthandel jeg må skrive inn passord i tillegg. 

Anonymkode: db97c...2f0

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (3 timer siden):

Nordea er jo uansett en grusom bank. Og ALT må godkjennes med BankID, den tungvinne varianten med langt passord. De fleste andre banker klarer seg fint med en tommeltott eller ansikt, men Nordea skal ha BankID selv for å godkjenne e-fakturaer. 

Nordea er fæl! Og om du skal se på kontoutskriften (kontobevegelsene), vips det koster deg 20 kr! 

Anonymkode: 57cec...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...