Sarah Salamander :-) Skrevet 13. mars 2006 #1 Del Skrevet 13. mars 2006 Skal kjøpe nye stuemøbler (skjenker, hyller osv), men budsjettet tillater ikke de helt store designer møblene. Noen som har tips til steder som selger møbler som ikke er i "høyeste" prisklasse? Noen som har erfarnig med å bruke møbelsnekker til å få laget egne møbler. Er dette kjempe dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mars 2006 #2 Del Skrevet 13. mars 2006 Skeidar og bohus har ofte fine tilbud på sofaer og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #3 Del Skrevet 13. mars 2006 Living har også en god del i IKEA-prisklassen. Om du vil ha helt lavbudsjett så har de jo også litt på Jysk. Ellers så skal en ikke helt glemme Fretex. Vi har faktisk kjøpt litt der (kjøkkenbord+stoler, spisestuestoler + en sjenk). Det er masse der som både er stygt og veldig slitt, men en gang i blandt dukker det opp noen virkelige skatter. Det vi har kjøpt har vært nesten som nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. mars 2006 #4 Del Skrevet 13. mars 2006 jysk har endel kjempebillige møbler... Men jeg hadde heller gått for ikea... Skeidar og Bohus ligger jo gjerne "midt på treet" i prisklasse. Ofte har de bra med tilbudsvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #5 Del Skrevet 13. mars 2006 Ellers pleier jeg også å anbefale folk å søke på finn.no. Mye stygt og noe pent som blir solgt der, av alt mulig slags interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2006 #6 Del Skrevet 13. mars 2006 Bolia har mye stilig - og rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mars 2006 #7 Del Skrevet 13. mars 2006 A-møbler på Alnabru (Oslo) har rimelige møbler. Ofte like billig som IKEA. Ellers finnes det sikkert en del i bruktbutikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 13. mars 2006 #8 Del Skrevet 13. mars 2006 Absolutt Bolia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #9 Del Skrevet 13. mars 2006 Hos Bolia var det mye rart gitt. Men hver sin smak. Ikea har mye bedre og finere møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Her i heimen sverger vi til IKEA og Bolia. Har en spisestue med Connery stoler og et bord som de ikke har lenger, fra Bolia. Nesten alt annet er fra IKEA. Tror ikke kvaliteten på IKEA-møbler nødvendigvis er bedre enn fra Bolia, men begge merker er bra nok. Og stil er jo forskjellig. IKEA har mye som likner på det Bolia har, men Bolia har rendyrket en minimalistisk stil. Er mye der jeg kunne tenkt meg. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå