AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:48 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:48 Hos dyrlege. Og hvor ofte må det tas? Anonymkode: 5c26c...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:16 #2 Del Skrevet torsdag kl 23:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos dyrlege. Og hvor ofte må det tas? Anonymkode: 5c26c...ce0 Dyrlegenrebecca på instagram la nylig ut en post om flått, ville kikket på den. Anonymkode: 2912a...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:34 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:34 Jeg syns bravecto tabletter har fungert bra, har effekt i 12 uker og de kommer i 2-pakning. Anonymkode: 79750...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:40 #4 Del Skrevet fredag kl 07:40 Det kommer litt ann på hvor mye flått det er der du er og hva hunden funker på. Jeg er glad i seresto halsbånd siden det både holder flåtten borte og dreper de som eventuelt fester seg. Varer ca 9 mnd. I år har forresten bravecto kommet som vaksine, virker i et år. Sjekk med veterinæren hva de anbefaler til din hund Anonymkode: 30b32...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:25 #5 Del Skrevet fredag kl 14:25 1 års vaksine hørtes veldig bra ut da! Er det dyrt? Noen som har prøvd? Anonymkode: c5cc8...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:27 #6 Del Skrevet fredag kl 14:27 Ble anbefalt FrontPro av dyrlege. Den kan kjøpes uten resept. Brukte det i fjor og fornøyd med hvordan den fungerte. Anonymkode: a0e38...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 14:32 #7 Del Skrevet fredag kl 14:32 (endret) Jeg brukte Bravecto til min hund. Den lukter åpenbart godt for en hund, for hun glefset den i seg som den største godbit. Én tabletts effekt varer i tolv uker, og man kan be om resept på to-pakning. Da har man beskyttelse for hunden hele flåttsesongen. I alle fall så godt som (kanskje litt avhengig av hvor i landet man bor). For de som har katt ; Bravecto finnes også for katt, og skal smake godt for katter også, de spiser den villig vekk. PS! Jeg brukte Bravecto til hunden min fra det året den kom på markedet i Norge, og fant aldri en eneste flått på hunden min etter det. Bortsett fra ett år, veldig tidlig på våren før vi hadde tatt den første Bravecto tabletten... da fant jeg en flått på halsen hennes, og skyndte meg å ringe og be om resept hos veterinæren med det samme. Enkelte år er våren veldig tidlig og uvanlig varm, og da kan flåtten "våkne" før man er klar over det. Så lurt å starte tidlig uansett. Endret fredag kl 14:35 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:32 #8 Del Skrevet fredag kl 14:32 Jeg mener å ha lest at Bravectosptøyten koster 1400 hvis du har konsultasjon bare for den og noe mindre hvis du tar den i forbindelse med vaksine. Jeg prøvde Simparcia sist år, og selv om det står på pakken at tabletten er virksom i 5 uker, så brukte jeg bare to tabletter hele flåttsesongen. For meg ble denne billigere enn Bravecto. Anonymkode: e0d38...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:23 #9 Del Skrevet fredag kl 15:23 bravectotabletter (1 stk) varer i 3 mnd. Men nå bruker jeg de fra april-november pga klimaet (østlandet) - har brukt det på mine to siste hunder og funker bra! Anonymkode: 44f97...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet fredag kl 15:29 #10 Del Skrevet fredag kl 15:29 Vi har alltid brukt Bravecto til våre hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå