Gå til innhold

Når du virkelig har gjort ditt beste, og ting ikke går din vei

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte å snu det på? Har alltid tenkt at man bare må fortsette å være grei mot andre og gi, men... Kanskje må jeg ta noen grep på et annet plan?

Jeg har en jobb der jeg må gi, gi og gi. Jeg har et kronisk sykt barn, som jeg burde gjort mer for. Og jeg har flere relasjoner der jeg gir mer enn jeg får.

Noen som får opp noe på meg? Yrkesmessig eller på andre områder? Nå har jeg jobbet så hardt, men får ikke helt igjen for det. Mens andre som har jobbet mindre, blir premiert. Og jeg fikk en kjemperegning på en vannlekkasje, som ikke burde kommet nå. På relativt nytt hus.

Får jeg litt lysere dager snart?

Anonymkode: c2033...79a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. "Gi og gi og gi". Hva legger du i det? At du bare er selvoppfordrende? Å være god på jobb handler ikke om det. At du utvikler deg faglig, og er dyktig vil du få gevinst for. Og det kan du gjøre samtidig som du er grei mot andre. Det er ingen motsetning.

Samme med vennskap. Sett grenser for deg selv. Da har du mer overskudd til å være en god venn.

Er ellers sikker på at du stiller opp for barnet ditt på best mulig måte, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for.

Uforutsette regninger må vi alle deale med. Det handler ikke om karma. 

Anonymkode: 14f90...daa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg har flere relasjoner der jeg gir mer enn jeg får.

Det er enorme energi tyver, verste sort. Jeg visste ikke det før jeg distanserte meg fra 3 venner. "Venner". De var der jo bare fordi jeg er en såååå god lytter, meg kan de snakke med om alt, jeg er den som alltid stiller opp, mens de selv knapt ga meg en kalori i retur. Hun ene var til og med frekk nok til å bli sur på meg fordi jeg ikke ville høre på hennes problem og frustrasjon når jeg selv var syk, jeg sa til henne at du spør jo meg aldri om noe eller hvordan det går, hvordan føles det tror du? Da snøftet hun i telefonen og la på. 

Anonymkode: 624ad...b1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hm. "Gi og gi og gi". Hva legger du i det? At du bare er selvoppfordrende? Å være god på jobb handler ikke om det. At du utvikler deg faglig, og er dyktig vil du få gevinst for. Og det kan du gjøre samtidig som du er grei mot andre. Det er ingen motsetning.

Samme med vennskap. Sett grenser for deg selv. Da har du mer overskudd til å være en god venn.

Er ellers sikker på at du stiller opp for barnet ditt på best mulig måte, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for.

Uforutsette regninger må vi alle deale med. Det handler ikke om karma. 

Anonymkode: 14f90...daa

He he. Ser jo den rent logisk.

På jobb står jeg på, og er utviklingsorientert. Og leverer absolutt det jeg skal. Men... Er nok bare veldig sliten i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at du tenker mer på et åndelig plan, du lurer på hvor karma blir av?

Synes det høres ut som du står i mye tøft og at du er litt på siste rest. Tenker for det første at du må begynne å være like snill med deg selv som du er med andre. Du fortjener også kjærlighet og omtanke. Kanskje du må bli flinkere til å lytte til dine egne behov og ytre de for dem rundt deg?

Skulle gjerne gitt deg en mediumistisk reading, men tror egentlig ikke det er det du har mest behov for. Synsk ser jeg at du har behov for kjærlighet på dette plan og du har behov for å bli sett ❤️

Anonymkode: c2f34...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får inntrykk av at du tenker mer på et åndelig plan, du lurer på hvor karma blir av?

Synes det høres ut som du står i mye tøft og at du er litt på siste rest. Tenker for det første at du må begynne å være like snill med deg selv som du er med andre. Du fortjener også kjærlighet og omtanke. Kanskje du må bli flinkere til å lytte til dine egne behov og ytre de for dem rundt deg?

Skulle gjerne gitt deg en mediumistisk reading, men tror egentlig ikke det er det du har mest behov for. Synsk ser jeg at du har behov for kjærlighet på dette plan og du har behov for å bli sett ❤️

Anonymkode: c2f34...78d

Tar gjerne en mediumistisk reading.

Ts ❤️⚘️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...