Gå til innhold

Langvarig smerte på en side av nakken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Hei!

For omtrent tre uker siden for omtrent tre uker siden Våknet jeg og hadde veldig stiv og øm nakke. Jeg tenkte at jeg kanskje hadde sovet med feil hode stilling da jeg ofte havner på magen mens jeg sover. I etterkant av dette har denne nakkesmerter ligget der og vært tidvis veldig vond. Jeg får spesielt vondt når jeg snur hodet mot venstre Eller bøyer hodet bakover for eksempel i forbindelse med at jeg drikker vann. Denne uken måtte jeg sende melding til legen for å høre om dette her er noe som hun tror vil gå over eller ikke. Ut fra beskrivelsene mine sa hun at dette her vil gå over men at det kan ta tid. Jeg har ikke tatt smertestillende mer enn en gang da det var veldig vondt den ene dagen. Er dette bare en vanlig strekk i sene eller muskulatur? Bør jeg gjøre noe mer? Legen foreslo Naprapat hvis jeg trengte å få hjelp til noen øvelser jeg kunne gjøre. Jeg vet ikke helt om det er riktig men vil du høre om det er noen her som har noen tanker om hva dette kan være.

Anonymkode: 227a6...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ts, beklager doble setninger. Brukte tale-diktering og så ikke at det ble dobbelt før nå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bestill time hos kiropraktor. Du har nok en låsning i nakken.

Anonymkode: acd32...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være alt fra strekk, til dårlig pute, til dårlig syn og masse annet. Hva har du å tape på å prøve naprapat, fysio, manuellterapeut eller kiro? Har du mer tiltro til fremmede mennesker på internett?

Anonymkode: 284fc...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bestill time hos kiropraktor. Du har nok en låsning i nakken.

Anonymkode: acd32...de8

Å, vil en låsning føles sånn. Aldri hatt det før. Takk for tilbakemelding. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan være alt fra strekk, til dårlig pute, til dårlig syn og masse annet. Hva har du å tape på å prøve naprapat, fysio, manuellterapeut eller kiro? Har du mer tiltro til fremmede mennesker på internett?

Anonymkode: 284fc...b24

inten ting. Det er vel lov til å høre hva andre tenker og vil komme med av råd? Hva er forum til for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...