AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:31 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:31 Barna er akkurat lagt, jeg har endelig en time alene før leggetid og craver sjokolade så hinsides! Holder på med vektnedgang. I morgen er siste veiedag siden nyttår. Jeg har vært svært streng og spist minimalt - til lite godis fram til nå. Påsken venter på meg føler jeg 😛 Skal ikke ta helt av, men jeg trenger en pause og avkobling og spise litt av det gode livet har å tilby også. Men klarer jeg å vente? Har så utrolig ubeskrivelig lyst på sjokolade akkurat NÅ!! tips eller gode råd dere? Anonymkode: 1dcb5...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:33 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:33 Jeg vet ikke helt hva du mener med "siste veiedag siden nyttår". Men hvis du skal veie deg imorgen så ville jeg holdt ut. Si til deg selv at du kan unne deg den sjokoloaden imorgen, til helga. Etter du har veiet deg. Anonymkode: 71f9a...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:34 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:34 I morgen er siste veiedag! Tenk deg hvor godt det føles å holde seg unna sjokoladen i dag og kanskje få et tall du blir fornøyd med og stolt av. Og hvor utrolig irritert du blir hvis du har gått opp bare på grunn av den hels**** sjokoladen du spiste i går! Og så planlegger du noen utskeielser i påsken. Anonymkode: 58ddb...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:37 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:37 Jeg hører faktisk hva dere sier og er enig, men det gir meg liksom ingen tilfredshet og ro hvis dere skjønner.. Anonymkode: 1dcb5...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:43 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hører faktisk hva dere sier og er enig, men det gir meg liksom ingen tilfredshet og ro hvis dere skjønner.. Anonymkode: 1dcb5...fea Ta deg en smoothie (løp på butikken og kjøp hvis du ikke har), da går det over. Anonymkode: 58ddb...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå