Gå til innhold

Blødning ved eggløsning, godt tegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er blødning ved eggløsning en indikasjon på noe? Leser på nett at det kan bety ekstra sterkt egg og love godt for befruktning?

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: f384f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva legger du i blødning? 

Når egget sprekker kan de gi bittelitt blod. Men der betyr eventuelt bare ar du har hat eggløsning ( om du vet at du hadde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mnd siden for meg. Hadde mensen 2 uker ca før. Fikk så positiv El test, men kvelden samme dag blødninger. Blødde som vanlig mensen. Tok Gravidtest også som var negativ. 

To uker etterpå hadde jeg igjen El smerter (var da tom for El tester, men prikk likt som ved El) .og nå har jeg vanlig følelse jeg har rett før mensen. 

Ikke hatt sex denne syklusen. 

Så for meg var det nok noe galt som kroppen fikset. Men blir interessant å se om jeg får mensen nå som forventet 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (17 timer siden):

Hva legger du i blødning? 

Når egget sprekker kan de gi bittelitt blod. Men der betyr eventuelt bare ar du har hat eggløsning ( om du vet at du hadde)

Ja, bare blod på papiret ene dagen, og det sammenfaller med temp.økning, så jeg vet det er eggløsningen som gjør det.

Men tenkte mer om det var noen indikasjon på kvaliteten på egget og fertiliteten. God/dårlig kvalitet.

Har kun opplevd en liten sånn blødning ved eggløsning en gang eller to tidligere i livet, ene gangen ble jeg uplanlagt gravid for mange år siden.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, bare blod på papiret ene dagen, og det sammenfaller med temp.økning, så jeg vet det er eggløsningen som gjør det.

Men tenkte mer om det var noen indikasjon på kvaliteten på egget og fertiliteten. God/dårlig kvalitet.

Har kun opplevd en liten sånn blødning ved eggløsning en gang eller to tidligere i livet, ene gangen ble jeg uplanlagt gravid for mange år siden.

Ts

Tror dessverre ikkje blod / ikke blod er no indikasjon på godt egg. Om du er fertil kommer jo an på to ting..at du får eggløsning og kan bli gravid.

Er egg har dna i seg og at du blør litt vil nok ikke vise om dette egger vil føre til kjemisk, sa eller sykt/frisk barn eller alt for bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...