AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Har noen tips til kornfritt tørrfôr for kastrerte katter som ikke er alt for dyrt? Har våtfôr som hoveddmåltid for kattene mine men det er alt for dyrt for meg akkurat nå å kun fôre det så jeg ønsker å kunne fordele litt hva de får. Anonymkode: 779db...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april Royal Canin Anonymkode: 4741d...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 6.45): Royal Canin Anonymkode: 4741d...48e Ekspander Jeg spør etter kornfri kattemat, RC er ikke kornfritt... Anonymkode: 779db...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Min trives godt med BritCare. Brukte Smaak før, det er også et godt fôr, men fant ut at han foretrekker fiskesmak på maten og det hadde ikke Smaak. Anonymkode: 3da25...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. april #5 Del Skrevet 11. april Orijen for katt er kornfritt tørrfôr. Men det er dyrere enn vanlig tørrfôr. Men antar det er drøyere i bruk enn våtfôr iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Del Skrevet 11. april Applaws Anonymkode: 3cfd9...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april Purizon Anonymkode: 368f6...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. april #8 Del Skrevet 12. april Royal Canin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 12. april #9 Del Skrevet 12. april Mener Brit Care, Nutrima og Orjen er kornfritt. Bruker Brit Care til min pus, men foreløpig bruker han fôr til kattunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #10 Del Skrevet 12. april Million skrev (På 11.4.2025 den 15.45): Orijen for katt er kornfritt tørrfôr. Men det er dyrere enn vanlig tørrfôr. Men antar det er drøyere i bruk enn våtfôr iallfall. Ekspander Men inneholder mer linser enn kjøtt…. Anonymkode: 6f3ce...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:21 #11 Del Skrevet mandag kl 09:21 Eukanuba og brit care bruker vi. Anonymkode: b6a74...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:01 #12 Del Skrevet mandag kl 21:01 Jeg gir kattene mine mat fra merket som heter «Monster», hvor jeg gir tørrfôret som er kornfri og for steriliserte katter (kylling og kalkun smak) Anonymkode: f55eb...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:27 #13 Del Skrevet tirsdag kl 06:27 Jeg har testet ut ulike typer fôr til min hannkatt på snart 6 år som skal slanke seg, og det som funker best på han og vekten er foret Metabolic fra Hills. Når han spiste kornfritt råfor gikk han opp i vekt, og når han fikk fôr med erter eller linser i, prompet han så mye at vi ikke kunne ha han i hus. Anonymkode: 368f6...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:29 #14 Del Skrevet tirsdag kl 06:29 Wild Freedom, Purizon, Orijen. Anonymkode: aa0ea...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet tirsdag kl 20:48 #15 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Natural Greatness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå