AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:13 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:13 Fikk ett prisoverslag på ny port, montering og bortkjøring av gammel port. 30.000 kr. Og da var porten på 50%En helt ordinær hvit port. Er dette en god/ vanlig pris, eller bør vi få flere på befaring? Hva betalte dere for port og montering og evt bortkjøring av gammel port Anonymkode: 63787...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:46 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:46 Bra pris, gav mer ca 35k for port ferdig montert i ny garasje for 4 år siden, men dette var med portåpner også da, porten var også lakkert i ønsket farge Anonymkode: 01db9...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:03 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bra pris, gav mer ca 35k for port ferdig montert i ny garasje for 4 år siden, men dette var med portåpner også da, porten var også lakkert i ønsket farge Anonymkode: 01db9...17f Takk Anonymkode: 63787...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:39 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:39 Betalte 25 for 3 år siden, montering kom i tillegg. Også lakket i ønsket farge. Anonymkode: 7555c...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:53 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:53 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Betalte 25 for 3 år siden, montering kom i tillegg. Også lakket i ønsket farge. Anonymkode: 7555c...f4b Ah, okei. Takker. Da var jo 30.000 inkl montering og bortkjøring pluss mer en ok pris Anonymkode: 63787...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:57 #6 Del Skrevet fredag kl 05:57 I utgangspunktet er det ikke noe å si på selve sluttsummen. Det er som med mye annet: priser varierer etter kvalitet på produktet, og alle garasjeporter er egentlig ikke like gode. Det samme gjelder elektriske garasjeportåpnere. Byttet min for ca fire år siden. Et merke med godt rykte. Vinterisolert port i omtrent samme dimensjon som din. Jeg beholdt den eksisterende garasjeportåpneren. Jeg sto for demontering og bortkjøring av gammel port. Betalte rundt 35' for port og montering hvis jeg ikke husker helt feil. Anonymkode: 1f692...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå