Gå til innhold

Hva betalte du for ferdig montert elektrisk garasjeport (str 2,5m i bredde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ett prisoverslag på ny port, montering og bortkjøring av gammel port. 30.000 kr. Og da var porten på 50%En helt ordinær hvit port. 
Er dette en god/ vanlig pris, eller bør vi få flere på befaring? 
Hva betalte dere for port og montering og evt bortkjøring av gammel port  

Anonymkode: 63787...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra pris, gav mer ca 35k for port ferdig montert i ny garasje for 4 år siden, men dette var med portåpner også da, porten var også lakkert i ønsket farge

Anonymkode: 01db9...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bra pris, gav mer ca 35k for port ferdig montert i ny garasje for 4 år siden, men dette var med portåpner også da, porten var også lakkert i ønsket farge

Anonymkode: 01db9...17f

Takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 25 for 3 år siden, montering kom i tillegg. Også lakket i ønsket farge. 

Anonymkode: 7555c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Betalte 25 for 3 år siden, montering kom i tillegg. Også lakket i ønsket farge. 

Anonymkode: 7555c...f4b

Ah, okei. Takker. Da var jo 30.000 inkl montering og bortkjøring pluss mer en ok pris 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det ikke noe å si på selve sluttsummen. Det er som med mye annet: priser varierer etter kvalitet på produktet, og alle garasjeporter er egentlig ikke like gode. Det samme gjelder elektriske garasjeportåpnere.

Byttet min for ca fire år siden. Et merke med godt rykte. Vinterisolert port i omtrent samme dimensjon som din. Jeg beholdt den eksisterende garasjeportåpneren. Jeg sto for demontering og bortkjøring av gammel port. Betalte rundt 35' for port og montering hvis jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: 1f692...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...