Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Lurer på om noen har prøvd self-tan lotion fra dr. greve. 
Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd ennå. 
image.thumb.jpg.e14a421de7645df970ad99f44c70b8f0.jpg

Anonymkode: adec7...cc5

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 19.51):

Hei! 
Lurer på om noen har prøvd self-tan lotion fra dr. greve. 
Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd ennå. 
image.thumb.jpg.e14a421de7645df970ad99f44c70b8f0.jpg

Anonymkode: adec7...cc5

Jeg var veldig fornøyd med den! Er som en body lotion med selvbruning, var enkel å påføre uten at det ble skjoldete, og syns den luktet lite som er et stort pluss☺️

Anonymkode: 5b0dd...154

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Positivt å slippe lukt, men hos meg ble det veldig skjoldete. Husk å bruk hansker... Jeg trodde det var en type som gir gradvis brun farge.. men nei den fungerte raskt

Anonymkode: c0a4a...86a

Skrevet

Jeg syns den var grei mtp. påføring og at det ikke ble skjoldete, men jeg syns den stinket typisk selvbruning.. Luktet selvbruning av meg i tre dager, til tross for dusjing hver dag. 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 16.09):

Positivt å slippe lukt, men hos meg ble det veldig skjoldete. Husk å bruk hansker... Jeg trodde det var en type som gir gradvis brun farge.. men nei den fungerte raskt

Anonymkode: c0a4a...86a

😂 Samme trodde jeg! Fikk helt sjokk da jeg våknet i dag tidlig. Altså, for å si det sånn, jeg er glad det skal regne i morgen så jeg kan gå med lange bukser🙈

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte denne i går og skulle prøve: på ett ben. Kremen er helt hvit? Stemmer dette? 

Anonymkode: d16e6...160

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 9.11):

Jeg kjøpte denne i går og skulle prøve: på ett ben. Kremen er helt hvit? Stemmer dette? 

Anonymkode: d16e6...160

Ja, det stemmer-kremen er helt hvit.

Testet den for første gang i går. Jeg smurte inn et tynt lag på leggene mine, litt skuffet for at jeg ikke så noe med en gang. Den tørket raskt og den får et stort pluss fra meg for ingen lukt! Når jeg sto opp i dag tidlig hadde jeg sååååå fine, brune ben!! Endelig en self tan som ikke blir oransje eller skjoldete på meg. Jeg er strålende fornøyd!! 

Anonymkode: c1599...618

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...