AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Hei! Lurer på om noen har prøvd self-tan lotion fra dr. greve. Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd ennå. Anonymkode: adec7...cc5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 19.51): Hei! Lurer på om noen har prøvd self-tan lotion fra dr. greve. Har kjøpt den i dag, men ikke prøvd ennå. Anonymkode: adec7...cc5 Jeg var veldig fornøyd med den! Er som en body lotion med selvbruning, var enkel å påføre uten at det ble skjoldete, og syns den luktet lite som er et stort pluss☺️ Anonymkode: 5b0dd...154 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Positivt å slippe lukt, men hos meg ble det veldig skjoldete. Husk å bruk hansker... Jeg trodde det var en type som gir gradvis brun farge.. men nei den fungerte raskt Anonymkode: c0a4a...86a
Queen19 Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Jeg syns den var grei mtp. påføring og at det ikke ble skjoldete, men jeg syns den stinket typisk selvbruning.. Luktet selvbruning av meg i tre dager, til tross for dusjing hver dag.
Sommersalat Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 16.09): Positivt å slippe lukt, men hos meg ble det veldig skjoldete. Husk å bruk hansker... Jeg trodde det var en type som gir gradvis brun farge.. men nei den fungerte raskt Anonymkode: c0a4a...86a 😂 Samme trodde jeg! Fikk helt sjokk da jeg våknet i dag tidlig. Altså, for å si det sånn, jeg er glad det skal regne i morgen så jeg kan gå med lange bukser🙈
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Jeg kjøpte denne i går og skulle prøve: på ett ben. Kremen er helt hvit? Stemmer dette? Anonymkode: d16e6...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå