AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 17:26 Hvordan være selvsikker og "hot" under sex?. Anonymkode: aacd9...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:32 Drit i å prøv å være hot. Prøv å nyt og slappe av. Tenk på deg selv, han kommer garantert uansett. Anonymkode: 1f1a9...e36 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet torsdag kl 17:37 #3 Del Skrevet torsdag kl 17:37 Kos deg, gjør det som tenner deg, gjør det du liker. Så ordner resten seg seg, fordel å ikke være sjenert eller flau da😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet torsdag kl 17:52 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:52 Prøv å ikke vær selvbevisst, men slå deg løs og nyt, gi f.. i hvordan kroppen din ser ut i ulike stillinger eller hvordan ansiktet ditt ser ut. Gjør det du har lyst til og vær tydelig til sexpartner hva du vil ha og synes er godt. Det liker alle menn. Dvs de som ikke liker det, vil du ikke ha😉 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet torsdag kl 19:06 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:06 For min del er det hotteste man kan gjøre, å være i øyeblikket og nyte hverandre. Så lenge man stoler og er trygg på den man er sammen med, er det bare å gi og motta ❤️ det er sexy 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:44 #6 Del Skrevet torsdag kl 19:44 Gi mer faen i tanker om alt mulig og bare lat som hele greia er en drøm! Anonymkode: e6deb...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet fredag kl 17:14 #7 Del Skrevet fredag kl 17:14 (endret) Min partner elsker å se på at jeg nyter- øv deg på å nyt- på å ta imot og på å vise det med blikk, naturlige lyder bevegelse. Partneren din synes sannsynligvis at kroppen din er sexy, så vis den fram og la han få nyte deg. spill blir avslørt og kjedelig, og endrer sjelden i orgasme for deg.. Endret fredag kl 17:19 av FruVillvin Små plukk.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:21 #8 Del Skrevet fredag kl 18:21 Jeg gir av hele meg, helt og holdent til han, fordi jeg stoler på han. Jeg merker det i øynene hans, oppførselen hans og kroppen hans. Mulig jeg selv ikke ser på meg selv som en deilig gudinne, men for han er jeg tydeligvis det, for han er den første mannen som har sett på meg med hjerter i blikket. Og jeg ser jo på han som den fineste - for meg, så da er det bare godt å kunne være seg selv fullt og helt, og bare slappe helt av sammen med han❤️ Og når jeg føler at jeg ikke trenger å late som, så greier jeg å bli mer selvsikker også, fordi jeg er bra nok for han. Anonymkode: c33f2...b3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Man må lære seg å glemme mannen litt. Han digger seg som regel uansett bare du glemmer å tenke på hvordan du ser ut , hvordan lyder du lager, om puppene henger litt osv…Han er mest opptatt av om du nyter fordi han er en god elsker Anonymkode: 5a4f1...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 19.26): Hvordan være selvsikker og "hot" under sex?. Anonymkode: aacd9...3dd Jeg lever veldig bekymringsfritt, så selvtilitten og psyken min er helt på topp. Selvsikkerheten i sex er fordi jeg er sexpositiv.. har masse gode og dårlige erfaring, noe som jeg har lært mye av. Litt rart å tenke på, men jeg mener sex er 70% teori fra biologi og psykologi. De resterende 30% er praksisen, det er jo hvordan vi utnytter 70% for at sexen skal bli maksimal. Har man litt kunnskap om sex.. så øker den selvtilitten, og blir også hot fordi da vet hva som er hot. Du trenger ikke å gå skole som jeg har gjordt.. Det er nok at du surfer og leser om andres erfaringer, så litt seksuellt nysgjærrig er et must. Og med litt praksis, så blir du vanligvis mere selvsikker. En annen ting du kan legge merke til.. liten selvsikkerhet trenger ikke nødvendigvis å være negativt, jeg betrakter det som å være sjenert og litt usikker. Og det er jo mannens oppgave, at du skal bli mindre sjenert og selvsikker. Sex er rett og slett samarbeid for hverandres nytelse.. Vi prater sammen for å gjøre hverandre trygge, og så avslappende som over hodet mulig❣️ Hvis vi ikke har den innstillingen.. tar den knekken på selvtilitten, for da begynner vi begge å gruble uten å si et ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Dreier det seg om første gang sex med en person, så starter selvsikkerheten med at han uoppfordret tar på seg kondom. Eventuelt at hun gjør det. Da er det en god start. Anonymkode: 22fb7...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå