AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:05 #1 Del Skrevet torsdag kl 17:05 hva foretrekker du? og hvorfor? skal kjøpe en av delene men vet ikke helt hva jeg bør gå får. Anonymkode: 16880...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:23 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:23 Hvilke bruksområder skal du bruke den til da? Er du kjent med Apple-produkter fra før? Hvis det er mye skriving og skole ville jeg gått for MacBook, eller iPad pluss tastatur men da blir det betydelig dyrere igjen. Er prisen viktig får man vel mer for pengene med iPad enn MacBook. Personlig elsker jeg iPhone men liker ikke iPad, selv om alle sier det er akkurat som en iPhone bare større. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer bare ikke å bruke en iPad på samme måte som iPhone eller i stedet for en MacBook. Jeg har MacBook air og er superfornøyd med den. Brukes mest til surfing, mail, Teams og se tv. Sikkert overkill til mitt bruk, men jeg er strålende fornøyd. Mannen min redigerer bilder og har en iPad pro som er helt super til hans bruk. Han kan bruke iPad-en til 99% av alle bilderedigering og synes det er så mye bedre enn pc/Mac til den oppgaven og skjermen er overlegen det meste- noe som er viktig med bilderedigering. Anonymkode: f5dc2...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:30 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:30 Jeg har begge deler, men bruker bare padda til å lese bøker på. Alt av arbeide (og media og sånt) bruker jeg på Proen. Anonymkode: 6676e...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:27 #4 Del Skrevet fredag kl 08:27 11" iPad. Jobber helst på en skikkelig stasjonær PC, så hvis jeg først skal ha noe for å dra med ut av huset, skal det være kompakt og lett. For min del er en laptop verken fugl eller fisk. Anonymkode: 4b2f8...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå