AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:57 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:57 Jeg har overtatt et hus hvor det står en Yale doorman på den ene døra (bi ingangen) lurer på å flytte denne til hoveddøra, dørene er av nyere type type man får tak i på obs bygg, har verken orginalverktøy eller monterings anvisning, kan denne gå i vranglås om den står strømløs en stund å jeg ikke har masterkode??? Er det bedre å kjøpe ny til hoveddøra??? Anonymkode: 5d304...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet fredag kl 00:28 #2 Del Skrevet fredag kl 00:28 Yale Doorman? Anbefaler å kjøpe noe annet, f.eks Nimly. Har hatt flere Doorman, problemer og veldig dårlig service. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet fredag kl 01:14 #3 Del Skrevet fredag kl 01:14 stan skrev (40 minutter siden): Yale Doorman? Anbefaler å kjøpe noe annet, f.eks Nimly. Har hatt flere Doorman, problemer og veldig dårlig service. Du bør fortelle om dette er av nyere dato,hvilken modell det er etc. Yale har irriterende nok mange revisjoner av samme modell av låsene sine. Såpass at ikke engang manual og bruksanvisinger klarer henge med. Ikke såpass at man ikke forstår hva som skal hvor etc,men irriterende at de ikke understreker at det er en nyere revisjon av den spesifikke modell. Ikke for å kritisere andre merker på noe måte. Men det er blitt mote å klage på Yale. En slags diss by default om du har dette merket fremfor et annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:31 #4 Del Skrevet fredag kl 01:31 Nimly er veldig bra. Anonymkode: b53d5...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet i går, 08:55 #5 Del Skrevet i går, 08:55 Fant80 skrev (På 11.4.2025 den 11.14): Du bør fortelle om dette er av nyere dato,hvilken modell det er etc. Yale har irriterende nok mange revisjoner av samme modell av låsene sine. Såpass at ikke engang manual og bruksanvisinger klarer henge med. Ikke såpass at man ikke forstår hva som skal hvor etc,men irriterende at de ikke understreker at det er en nyere revisjon av den spesifikke modell. Ikke for å kritisere andre merker på noe måte. Men det er blitt mote å klage på Yale. En slags diss by default om du har dette merket fremfor et annet. Dette skjedde i fjor. Alle låsene, tre stykker, er av nyeste versjon, dyreste og "beste". Husker ikke navn og nummer. Alle tre låsene har det vært problemer med. En lås brøt sammen mekanisk etter mindre enn ett år. Absolutt ingen hjelp å få fra Yale. To runder med låssmed måtte jeg betale selv. Låssmed var veldig tydelig på at yale ikke var noe han anbefalte. Jeg har fortsatt tre Yale låser. Men når jeg skulle kjøpe ny lås, ble det Nimly. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 09:05 #6 Del Skrevet i går, 09:05 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 18.57): Jeg har overtatt et hus hvor det står en Yale doorman på den ene døra (bi ingangen) lurer på å flytte denne til hoveddøra, dørene er av nyere type type man får tak i på obs bygg, har verken orginalverktøy eller monterings anvisning, kan denne gå i vranglås om den står strømløs en stund å jeg ikke har masterkode??? Er det bedre å kjøpe ny til hoveddøra??? Anonymkode: 5d304...93a Vranglås går den nok ikke i, men masterkoden bør du tilbakestille uansett så snart som mulig så du har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå