AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Hei! Jeg har flyttet inn i feriehuset til kjæresten min sine besteforeldre, og skal bo her for noen måneder. Samtidig har også et annet familiemedlem av kjæresten min flyttet inn, litt sånn plutselig. Vi kjenner ikke hverandre veldig godt, men er jo familie. Hvordan ville dere ha gjort det med mat? Første dagene la jeg igjen rester til ham fordi det ble igjen så mye, men samtidig vil jeg ikke legge press på at han skal gjøre det samme tilbake (han er mye yngre enn meg). Vi jobber også forskjellige tider, og jeg vil ikke at vi skal være avhengige av hverandre. Jeg er ikke spesielt sosial, og vil helst være en del alene etter jobb. Vi snakker selvfølgelig en del, og det er veldig hyggelig, men jeg overtenker hvordan jeg bør opptre ... Huset er relativt stort. Hva er ok og ikke her? Hadde satt pris på refleksjoner. Anonymkode: a4f6a...607
Scoops Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Jeg ville tatt en samtale med han og blitt enige om hvordan dere vil gjøre det 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Ville tenkt på det som et kollektiv hvor hver bekoster seg selv og lager mat til seg selv, men hvor man selvsagt kan dele en pose potetgull om begge er hjemme en lørdagskveld, eller man kanskje lager middag sammen en gang i blant. Men ellers lever dere hver deres liv, trenger ikke å ta spesielt hensyn til hva den andre planlegger å gjøre, og har etablert en ordning for vasking og rydding. Det tenker i alle fall jeg. Men dere må jo sette dere ned og ha et lite "husmøte" og bli enige om dette. I alle fall hvis det er snakk om å bo sammen i flere måneder. Anonymkode: 24727...f2e 5
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Synd du ikke fikk flytte inn hos den som er mer kjent, da kunne du også blitt kjendis. Anonymkode: 3b6cb...cab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå