AnonymBruker Skrevet 10. april 2025 #1 Skrevet 10. april 2025 Kan man få operert inn silikon i samme operasjon som man kjerner brystkreften? Helst ingen synse-svar. Dette gjelder ei i nær familie som sier hun gjorde det. Men det er flere ting som skurrer som setter tvil til at hun faktisk har kreft eller om hun bruker det for det det er verdt mtp omsorg og økonomisk hjelp. Anonymkode: 6e7f8...278
AnonymBruker Skrevet 10. april 2025 #2 Skrevet 10. april 2025 Ja, det kan man. Er ikke helt uvanlig, ei jeg kjenner gjorde det. https://www.oslo-universitetssykehus.no/behandlinger/brystrekonstruksjon-ved-brystkreft-direkte-rekonstruksjon/ Anonymkode: 3f920...e29
AnonymBruker Skrevet 10. april 2025 #3 Skrevet 10. april 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan man få operert inn silikon i samme operasjon som man kjerner brystkreften? Helst ingen synse-svar. Dette gjelder ei i nær familie som sier hun gjorde det. Men det er flere ting som skurrer som setter tvil til at hun faktisk har kreft eller om hun bruker det for det det er verdt mtp omsorg og økonomisk hjelp. Anonymkode: 6e7f8...278 Herregud, at du kan tvile på noe sånt. Naboen min har gjort det. Anonymkode: a0f3e...df8
Ulven Skrevet 10. april 2025 #4 Skrevet 10. april 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan man få operert inn silikon i samme operasjon som man kjerner brystkreften? Helst ingen synse-svar. Dette gjelder ei i nær familie som sier hun gjorde det. Men det er flere ting som skurrer som setter tvil til at hun faktisk har kreft eller om hun bruker det for det det er verdt mtp omsorg og økonomisk hjelp. Anonymkode: 6e7f8...278 Ja det kan man. Google primær/direkte rekonstruksjon med protese. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, at du kan tvile på noe sånt. Naboen min har gjort det. Anonymkode: a0f3e...df8 Noen mennesker finner faktisk på slike historier. Det er ikke så mange år siden en ung kvinne ble dømt for å ha forfalsket en kreftdiagnose for økonomisk gevinst.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2025 #5 Skrevet 10. april 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Herregud, at du kan tvile på noe sånt. Naboen min har gjort det. Anonymkode: a0f3e...df8 Jeg skjønner godt at du reagerer og det er ikke godt å tvile på noe sånt. Men dette er ikke første gangen hun gjør noe sånt. Anonymkode: 6e7f8...278
AnonymBruker Skrevet 10. april 2025 #6 Skrevet 10. april 2025 Ja, det kan man Anonymkode: 452e1...d8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå