Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt nye armbånd nå til min fitbit, men hvorfor selges de med det fæle gummibåndet? Jeg vet om flere som reagerer på de og får utslett. Huden blir veldig rar av kontakt med gummien. Får ikke puste. Samles svette under. 

Jeg vasker min regelmessig, men får irritasjon av den likevel. 

Anonymkode: 605cd...ad3

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fitbit klokke tidligere og den svei seg gjennom huden etterhvert som klokken ble eldre, så jeg byttet den ut med en annen klokke. Og ja gummibåndet var jeg heller ikke fornøyd med. Bra du har bestilt nye da 🙂

Anonymkode: 94255...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også utslett av den. Kjøpte metallreim og den fungerte mye bedre

Anonymkode: f206f...08b

Skrevet

Jeg måtte bytte klokke. Fikk store brenn merker/ reagerer 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bare fitbit, Garmin klokkereima mi var ikke noe bedre. Det er fordi det ikke puster og klokka må sitte ganske stramt. Hjelper ikke vaske den to ganger til dagen om huden aldri får puste. 

Veldig fornøyd med Norges reima mi i borrelås. 

Anonymkode: 051f3...f2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også utslett av fitbit uansett hvor nøye jeg var med hygienen, jeg bytta til en annen type klokke og har aldri hatt problem med utslett igjen selv om jeg nå bruker en bredere og egentlig tettere type gummireim fast. 

Anonymkode: cff31...909

AnonymBruker
Skrevet

Silikon armbåndet skaper den reaksjonen på de fleste av oss, spiller ingen rolle om det er fitbit, garmin, applewatch eller lignende.

Hvorfor selges de med silikon armbånd? Jo fordi det er billig å produsere.

Anonymkode: 169fc...540

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte de i gummi med hull slik at huden fikk puste. Fikk ikke utslett etter det. 

Har nå garmin og reagerer ikke på den. 

Anonymkode: de80e...735

Skrevet

Fikk reklamert på min Fitbit Sense 2 grunnet utslett/eksem, nå har jeg eksakt samme problem med Garmin Venu 2s. Garmin mener det er "for mye" silikon i den reimen, og skal sende en ny til å begynne med. Utslettet er rundt hele håndlettet, mer eller mindre konstant, selv om jeg tar pauser når den lader, og når jeg dusjer samt ila dagen. Kommer ikke til å gi meg hvis utslettet fortsetter.

Syns du skal dokumentere med noen bilder, og sende klage så fort du kan. 

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint for meg så lenge jeg ikke har det for stramt på. Hvis det sitter helt fast på armen vil man nødvendigvis få irritasjon. Det er ikke meningen at man skal gå med det slik.

Anonymkode: 4389d...632

AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.jpeg.e605d1e534910b6ffc2715712c2954fe.jpeg

Anonymkode: 3bf5e...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...