AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Ei venninne som "alltid " har noe greier med mannfolk som ikke ønsker å binde seg. Gang på gang har jeg opplevd at hun prøver å lage planer med meg om turer o.l mot helgen, men for så å vite at jeg egentlig er en "reserve- løsning" for henne i tilfelle den hun har et godt øye til vil finne på noe med henne. Denne gangen toppet det seg for min del..Hun spurte i går om.jeg var intr i å reise på tur i helga (foreslo sted) , jeg ringte henne nå- da var hun litt tvilende , hadde sett litt på værforhold- ..så kommer det ; Hun var frustrert over han hun er interessert i, fordi de hadde snakket om å finne på noe nettopp den helga hun foreslår for meg. Dette er en mann som hun har snakket mye om til meg , over hvor frustrert og fortvilet hun er fordi han er så av/på, og som hun 2 ganger har sagt at det er helt over med. jeg ble irritert, sa hva jeg mener om at det ikke er ok for meg å forsøke å planlegge noe når det er så mye frem og tilbake..i tillegg sa jeg noe om hvor merkelig det høres ut sett utenifra at hun gang på gang går i samme mønster med denne mannen..Jeg sa at hun får bare legge sine planer . En annen ting er at jeg føler meg på en måte litt brukt fordi hun bruker så mye av tiden når vi treffes på å.snakke om han , og andre menn hun har vært frustrert over . Var reaksjoner min urimelig? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 6de04...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Lærdom blir det ut av slike venner og venninner. Nå er det opp til deg å ha egne meninger i fremtiden Anonymkode: d2bee...482 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Ts igjen: Det heter med til historien at hun hun har sendt melding grytidlig om.morgenen, og avslått tur pga dårlig form. Så har jeg forstått at hun ihvertfall ene gangen hadde heller møtt "daten" sin istedet Anonymkode: 6de04...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lærdom blir det ut av slike venner og venninner. Nå er det opp til deg å ha egne meninger i fremtiden Anonymkode: d2bee...482 Ja , sånt gidder jeg ikke lenger! Anonymkode: 6de04...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå