AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:58 #1 Del Skrevet torsdag kl 13:58 Jeg blir gal av mopedbilene. Altså jeg har tålmodighet, men det begynner å bli så mange av de at jeg må beregne mer tid når jeg skal ut å kjøre. I dag satt jeg bar 1 stk .mopedbil og 1 stk moped. I motgående felt kom tre puljer med små køer alle bak mopedbiler. Fikk ikke god nok strekning til å kjøre forbi og det skjer jo ofte. Syns det begynner å bli frustrerende, kan like godt senke fartsgrensene overalt, slipper stresset om å kjøre forbi disse. Anonymkode: 05230...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:00 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:00 Så du vil helle kjøre sakte på alle veger døgnet rundt framfor ligge bak en sakte bil innimellom.... Du må bo på et uvanlig sted, for her jeg bor ser jeg vel kun et par i løpet av hele året. Anonymkode: 702e4...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:05 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir gal av mopedbilene. Altså jeg har tålmodighet, men det begynner å bli så mange av de at jeg må beregne mer tid når jeg skal ut å kjøre. I dag satt jeg bar 1 stk .mopedbil og 1 stk moped. I motgående felt kom tre puljer med små køer alle bak mopedbiler. Fikk ikke god nok strekning til å kjøre forbi og det skjer jo ofte. Syns det begynner å bli frustrerende, kan like godt senke fartsgrensene overalt, slipper stresset om å kjøre forbi disse. Anonymkode: 05230...3b9 Nei, for noe tull. Skulle man liksom brukt evigheter på lange kjøreturer fordi farten skulle bli senket til 50 nesten overalt. Mopedbiler har aldri irritert meg, så de stresser ikke meg. Anonymkode: 1d2a0...99e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:07 Er det ikke bedre å beregne litt bedre tid? Stress ned. Anonymkode: 1ac1e...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:17 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:17 Man bør begrense bruken av disse livsfarlige tuppervarebilene. Mitt forslag er at man ikke kan kjøre moped eller mopedbil på veier der fartsgrensa er høyere enn 60km/t. Anonymkode: ea0ed...7cc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:04 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:04 Mopedbiler er da ikke er stort problem? Hvor kjører du hvor det er så mange moped biler? Kjører daglig i trafikken i og rundt Oslo og ser 1-2 i året Anonymkode: d0a7c...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:05 #7 Del Skrevet torsdag kl 15:05 Mopedbil er veldig lokalt utbredt. Notodden spesielt er det ekstremt mange! I Oslo ser jeg aldri, fordi der er det jo kollektivtransport… Anonymkode: 1d3a5...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:11 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:11 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mopedbiler er da ikke er stort problem? Hvor kjører du hvor det er så mange moped biler? Kjører daglig i trafikken i og rundt Oslo og ser 1-2 i året Anonymkode: d0a7c...8e4 Her i området er de veldig utbredt. Nesten hver gang jeg er ute og kjører møter jeg på minst én. Anonymkode: 05230...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #9 Del Skrevet i går, 07:53 Trafikkreglene gjelder. Mopedbiler har plikt til å svinge til siden ved første mulighet hvis noen vil forbi. Samme gjelder mopeder og syklister. Men det praktiseres jo ikke, så da blir man liggende bak. Her jeg bor er 20% av alle biler mopedbiler vil jeg anslå. Anonymkode: faa86...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå