Gå til innhold

Jeg tror han innerst inne håper på noe mer, men når vi snakker om det sier han at han forstår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig teit og merkelig situasjon, men kom i kontakt med en mann i utlandet over nettet for 6 måneder siden. Vi snakker mye sammen, spiller sammen, ser film og serier sammen. Det er mye flørting i bildet, vi har sett hverandre, men har bare utvekslet bilder et par ganger. Jeg vil ikke sende noe mer siden jeg ikke kjenner han godt og aldri vet, men han er snill, oppegående og morsom. 

Han har et ønske om å møte meg, jeg vil ikke møte han, men det har jeg ikke sagt. Jeg har sagt at om jeg får det bedre i fremtiden, så kan det hende jeg vil. Men jeg vet at jeg ikke blir bedre. Er kronisk psykisk syk. Jeg ønsker ikke et forhold. Jeg ønsker ikke en spennende affære. Jeg er bare glad for å ha han å snakke med og gjøre ting med på fritiden. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På sikt vil jeg nok skuffe han. Jeg har sagt at det er stor sjanse for at vi aldri møtes. Han sier han syns det er greit. Noen ganger må jeg minne han på det, at jeg ikke vet om jeg blir bedre. Og han sier det er greit. 

Men likevel føler jeg at han ikke helt forstår eller tror på dette. Han drømmer mer enn meg. Burde jeg bare avslutte alt her? Jeg får vondt i magen bare av tanken, det er ingen som har fått meg til å le så mye de siste årene.. Jeg har ingen utenom han, og å finne nye venner på nettet er håpløst. Jeg er kvinne selv, og kunne tenkt meg venninner, men alle andre kvinner jeg møter i spill er bare gira etter guttas oppmerksomhet og vil ikke snakke med meg. Mens mennene er ute etter mer, 10 av 10 ganger... 

Råd? Jeg har jo vært ærlig med han. Rett frem. Så det er mer hans problem om ting ikke skjer. Vil høre andres tanker om dette. 

Anonymkode: 499d4...201

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at enhver er ansvarlig for sine egne følelser. Så lenge du er ærlig, er resten hans ansvar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...