AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:07 #21 Del Skrevet torsdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f Så han reagerte ikke på at du lå med dama han holdt på med? Anonymkode: 54dcd...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:16 #22 Del Skrevet torsdag kl 18:16 Nei! Dette virker som en som er stygg med deg. Og du finner deg i det av en grunn. Si til han at det er over, og så snakker du aldri med han igjen. Maser han på deg så kan du blokkere. Gå videre med livet ditt. Denne mannen er ikke glad i deg. Anonymkode: 5dee7...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet torsdag kl 18:20 #23 Del Skrevet torsdag kl 18:20 Fint for han, om hun eller de andre er like godtroende som deg, ja da får han boltret seg som han vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå