AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f Om han er forelsket så er det ikke i deg, og det har aldri vært deg. Ikke fortsett å gjør dette mot deg selv - det er du som skal blokkere han. Du har vist han at han kan gjøre akkurat som han vil, og det vil han fortsette med så lenge du tillater det Anonymkode: 10395...4f6 8
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Han bruker deg som tidsfordriv, at du ikke ser det selv er egentlig ganske utrolig. Anonymkode: eae7d...75a 8 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f Han virker som en idiot som ikke vet hva han vil, eller klarer å bestemme seg. Anonymkode: 0326e...415 1 1
Scoops Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Tenker du skal holde deg til dine opprinnelige planer på 17.mai og kutte denne fyren helt ut.. 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Du virker desperat og lar deg utnytte… Anonymkode: 0292b...db7 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april Vis litt selvrespekt og overse/ignorer denne mannen. 17. mai ville jeg ikke tenkt på engang... Anonymkode: 00650...475 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Hvorfor i all verden vil du ha en mann som ikke vil være kjæresten din, og som sier han dater andre kvinner? Hadde han lengtet etter deg, så hadde han ringt DEG, ikke andre kvinner..... Nei, han høres på ingen måte forelsket ut, han høres ut som en dust som ikke får nok sex andre steder, og nå er kåt og trenger noen som er villige. Anonymkode: 5e829...0ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f Mitt eneste spørsmål til deg TS er. Hvorfor orker du fremdeles "jage" etter en mann som fra dag 1 aldri har vært interessert i deg på den måten man er om man vil være i forhold med noen??? Darling, leave the table.... asap,middagen er iskald og det har den vært lenge!!! Anonymkode: 45a1a...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #11 Skrevet 10. april Hvor er selvrespekten din kvinne? Anonymkode: 8f929...329 1 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 10. april #13 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Drevet på fram og tilbake i 1,5 år. Han ønsker forhold sier han men ombestemmer seg. Plutselig er han på date med ei annen. Så til det idiotiske. Jeg snapper han og sier at han nå er avslørt, jeg ser du sitter med pizzeria med en annen. Får da til svar at dette gjør han for å få annet å tenke på enn lengsel etter meg. Jeg snapper kvinnen og spørr litt om deres relasjon, hun er frekk og blokker. Mye fram og tilbake igjen og vi endte til sengs noen uker etter. Deretter blir en tur avlyst, han må tenke og er usikker på oss. Jeg prøver å overtale og sier denne turen vil være bra for oss. Plutselig sier han at nå må jeg slutte å mase sånn. Da jeg krever forklaring blokkerer han meg i 21 timer. Nå er han tilbake og savner meg. Han er forelsket. Han ønsker å tilbringe 17.mai med meg. Jeg har allerede planer 17.mai men vet neimen ikke. Virker dette som en planer eller en vims som er forelsket? Anonymkode: ea9e8...70f Men kjære deg, du skjønner vel at han bare leker med deg? Fikk nesten vondt når jeg leste fordi du ikke ser at han bare utnytter deg. Ta vare på deg selv, det gjør du nå best ved at du kutter han totalt ut av livet ditt. Han er IKKE forelsket i deg, tro meg.
AnonymBruker Skrevet 10. april #14 Skrevet 10. april Menn som dette får lov til å holde på fritt, mens det finnes tusener av menn som blir avvist før noen ord er utvekslet, og sjelden får noe som helst mulighet til å utvikle en relasjon. Stengt ute av et overfladisk samfunn/system. Livet er ikke rettferdig Anonymkode: d61c4...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #15 Skrevet 10. april Han leker bare med deg. Anonymkode: b9b31...22b 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #17 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Menn som dette får lov til å holde på fritt, mens det finnes tusener av menn som blir avvist før noen ord er utvekslet, og sjelden får noe som helst mulighet til å utvikle en relasjon. Stengt ute av et overfladisk samfunn/system. Livet er ikke rettferdig Anonymkode: d61c4...9e9 Herje fritt? Fordi en kvinne ikke setter ned foten, så kaller du det herje fritt? De fleste kvinner ville ikke tatt i han med en ildtang engang, de fleste kvinner finner seg ikke i slik oppførsel. Les kommentarene i tråden, kan du se en eneste kommentar som er positiv til hans oppførsel? Anonymkode: 5e829...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #18 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere?😳 Anonymkode: 79c59...457 Og isåfall er han forelsket i hun på pizzeriaen, flaks for deg tror jeg. Derimot må du slutte å kontakte de andre datene, det er helt hinsides crazy og fjortisoppførsel, ikke rart de blokkerer deg. Dersom noen med et godt øye til meg kontaktet noen andre jeg var ute med hadde jeg heller aldri vekslet et ord med mennesket igjen mer enn for å informere om at jeg ikke vil ha grenseløse mennesker i livet mitt. Anonymkode: 79c59...457 3
AnonymBruker Skrevet 10. april #19 Skrevet 10. april Les hva du skrev, en gang til. Han ligger med deg og blokkerer deg. Dier han vil være med deg og dater andre. Skulle komme på reise, men nekter å gi forklaring på avlysning og blokkerer. Tar kontakt og vil så sabotere dine planer på en merkedag. Ja, han vil vite om han har absolutt kontroll på deg som tror. Nå har han gjort alt unntatt å slå snart og du lurer på om han er noe p samle på 😂 Anonymkode: de0a2...224 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #20 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herje fritt? Fordi en kvinne ikke setter ned foten, så kaller du det herje fritt? De fleste kvinner ville ikke tatt i han med en ildtang engang, de fleste kvinner finner seg ikke i slik oppførsel. Les kommentarene i tråden, kan du se en eneste kommentar som er positiv til hans oppførsel? Anonymkode: 5e829...0ce Det er også interessant for TS å spørre seg hvor mange menn som hadde vært interessert i en dørmatte som kontakter andre damer for å ordne opp, som overtaler og maser, som stiller opp og har sex uten å kreve noe mer (nei, du gjør jo ikke det når han kan komme og gå som han vil) og attpåtil; han mener at du er uintelligent nok til å gå på en latterlig bortforklaring om at han lengter så mye etter DEG at han går ut med noen ANDRE? Seriøst? Vil du virkelig ha en mann med så lave tanker om deg? Anonymkode: 79c59...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå