Gå til innhold

Kvinner: drømmer innerst inne om å bli delt med andre menn?

AnonymBruker

Delt med andre menn, en drøm innerst inne  

135 stemmer

1. 1. Pirres du av at din mann deler deg med andre menn?

• Nei, tull og tøys, kunne ikke falt meg inn
      80
    • Tja, det kan pirre, om jeg har siste ordet med tanke på med hvem og frekvens
      31
    • Ja, jeg hadde digget å være hans "slut wife"
      24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på om spørsmålene i starten viser det TS lurte på. Jeg vet av sterke, selvstendige og seksuelle kvinner som gjerne har sex med andre enn mannen, men de slår seg ikke til takke med «siste ordet» eller at de er mannens greie til utlån.

Anonymkode: 1a147...77e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Og jeg garanterer deg at de som har svart de nederste alternativene er menn. 

Anonymkode: 0b4b9...fb6

Jeg er kvinne og svarte det nederste alternativet 🤷‍♀️ Vi finnes ja, har både fantasert og gjennomført 😏 Det jeg tror er mye mer sjeldent er menn som faktisk vil dele kvinnen sin... 

Anonymkode: 3b5b8...16b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og enda en mann som ikke skjønner forskjell på fantasi og hva man vil i virkeligheten.

Anonymkode: 095e0...ddf

TS spør etter hva man fantaserer om:

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det hevdes, på flere mer eller mindre seriøse steder at kvinner, som har blitt relativt voksne (35+) kvinner, i forhold, innerst inne pirres veldig av fantasien/ideen om at hennes partner deler henne med andre menn. Har dette rot i "virkeligheten"? 

Anonymkode: 1a689...3eb

Anonymkode: 68370...949

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er kvinne og svarte det nederste alternativet 🤷‍♀️ Vi finnes ja, har både fantasert og gjennomført 😏 Det jeg tror er mye mer sjeldent er menn som faktisk vil dele kvinnen sin... 

Og jeg er kongen av Tyskland ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Og det ville vært nokså rart om single kvinner er overveiende skeptisk og negativ til sex med fremmede menn som de ikke har følelser for, og så skal liksom opptatte kvinner plutselig drømme om det samme.

I den grad kvinner drømmer seksuelt om andre menn, så er det i all hovedsak fordi de er på vei ut av forholdet, er mitt inntrykk.

Single kvinner er jo utelukket fra disse spørsmålene, for de har jo ikke fast partner de kan deles med.. Og kvinner som ikke vil deles, har jo heller ikke denne tanken. Så hvilke kvinner står igjen som ønsker seg dette?

Jo.. det er kvinner i forhold som har denne fetishen Hotwife eller Cuckold.
Eller det finnes nok kvinner som har lyst.. men tør ikke spørre mannen, enten dette er en drøm eller virkelig ønske. Fordi hun er usikker hvordan mannen vil reagere.. Derfor blir det bare med drømmen.. og fikk aldri det sexlivet hun ønsket seg pga en trekuk🤭

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tror det er lettere å dele kvinnen i voksen alder, da er begge hodene mere modent og med høyere kjærlighet uten sidestykket.. Men da må hun være bi eller hotwife🥰❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Og jeg garanterer deg at de som har svart de nederste alternativene er menn. 

Jeg er definitivt kvinne. 

K44

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det hevdes, på flere mer eller mindre seriøse steder at kvinner, som har blitt relativt voksne (35+) kvinner, i forhold, innerst inne pirres veldig av fantasien/ideen om at hennes partner deler henne med andre menn. Har dette rot i "virkeligheten"? 

Anonymkode: 1a689...3eb

Det stemmer for min del. Fantaserer om det og gjennomfører det. Lever ikke i et forhold uten sex i parforholdet, snarere tvert imot. Jeg vil imidlertid bli delt og har en selvsikker, raus mann som gjerne deler. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og jeg er kongen av Tyskland ;) 

Nå er det bare én av oss som beviselig lyver her da, sååå. Tro hva du vil 😜

Bamseklemmer skrev (45 minutter siden):

Jeg tror det er lettere å dele kvinnen i voksen alder, da er begge hodene mere modent og med høyere kjærlighet uten sidestykket.. Men da må hun være bi eller hotwife🥰❣️

Hvorfor må hun være bi? Jeg er ikke bi, og nyter derfor veldig godt flere menn enn bare han jeg er gift med 😏 Men du har nok rett angående alder, var ikke før vi hadde passert 30 at vi virkelig turte å snakke åpent om disse fantasiene, som raskt ble levd ut 🤤 Og ekteskapet er sterkere enn noensinne 🤩 Selv om mange vil nekte å tro det, da. Synes det er synd, samfunnet vårt og kanskje spesielt kvinner trenger en seksuell revolusjon hvor vi kan få leve ut lystene uten skam!

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langline skrev (4 minutter siden):

Det stemmer for min del. Fantaserer om det og gjennomfører det. Lever ikke i et forhold uten sex i parforholdet, snarere tvert imot. Jeg vil imidlertid bli delt og har en selvsikker, raus mann som gjerne deler. 

Godt samarbeid forlenger sexlivet🪄

I denne anledningen, feller jeg en tåre til de kvinner som blir nektet nytelse❣️

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tro hva du vil 😜

Det er jo det jeg blir nødt til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg snakker da med flere kvinner om sånne ting enn hva du gjør (regner jeg med, siden jeg er ganske åpen med venninner og familie) Ingen vil ha med en ekstra mann. 

Anonymkode: 095e0...ddf

Jeg har faktisk ikke fortalt til noen i familien min at jeg pirres av tanken på og ha med flere menn. Kanskje vi er i familie? 

Anonymkode: bdfbe...1cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå er det bare én av oss som beviselig lyver her da, sååå. Tro hva du vil 😜

Hvorfor må hun være bi? Jeg er ikke bi, og nyter derfor veldig godt flere menn enn bare han jeg er gift med 😏 Men du har nok rett angående alder, var ikke før vi hadde passert 30 at vi virkelig turte å snakke åpent om disse fantasiene, som raskt ble levd ut 🤤 Og ekteskapet er sterkere enn noensinne 🤩 Selv om mange vil nekte å tro det, da. Synes det er synd, samfunnet vårt og kanskje spesielt kvinner trenger en seksuell revolusjon hvor vi kan få leve ut lystene uten skam!

Jeg er Hetero.. Voyeur og vil gjerne delta.. Jeg takler kun FFM, og ikke FMM🥰 
Alderen stemmer iallefall på meg, for jeg har blitt mere positiv og har fått mere forståelse på hva kvinner ønsker seg. Kunne aldri falt meg inn å nekte en kvinne fantasier, virkelighet for økt nytelse.. Kanskje mest fordi jeg har skjønt fetishen..?

Jo.. jeg er brennsikker på at kjærligheten mellom dere er blitt høyere.. jeg vil si det er høy tillit, men også at det er normalt å kjenne på sjalusi.. Alt i alt.. så et godt samarbeid er viktig.. da blir man også trygg sammen❣️MAO.. magisk🪄

Vil nesten si.. det som er skam og tabu for andre, er et stort adrealinkick for meg🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har faktisk ikke fortalt til noen i familien min at jeg pirres av tanken på og ha med flere menn. Kanskje vi er i familie? 

Anonymkode: bdfbe...1cf

Godt svart👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (20 minutter siden):

Jeg er Hetero.. Voyeur og vil gjerne delta.. Jeg takler kun FFM, og ikke FMM🥰 
Alderen stemmer iallefall på meg, for jeg har blitt mere positiv og har fått mere forståelse på hva kvinner ønsker seg. Kunne aldri falt meg inn å nekte en kvinne fantasier, virkelighet for økt nytelse.. Kanskje mest fordi jeg har skjønt fetishen..?

Jo.. jeg er brennsikker på at kjærligheten mellom dere er blitt høyere.. jeg vil si det er høy tillit, men også at det er normalt å kjenne på sjalusi.. Alt i alt.. så et godt samarbeid er viktig.. da blir man også trygg sammen❣️MAO.. magisk🪄

Vil nesten si.. det som er skam og tabu for andre, er et stort adrealinkick for meg🤭

Sååå, da står mitt første svar ved lag da, at det sansynligvis er få menn som ønsker å dele kvinnen sin med en annen mann 😏 Som jo også er det denne tråden handler om, ikke FFM 😘 

Synes forøvrig firkant med annet par er det hotteste da 🤤

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sååå, da står mitt første svar ved lag da, at det sansynligvis er få menn som ønsker å dele kvinnen sin med en annen mann 😏 Som jo også er det denne tråden handler om, ikke FFM 😘 

Joda.. Hvis hun vil leve ut sexlivet som Hotwife.. Jeg deltar ikke aktivt, men bare ser på eller filmer som kan selges på OF..

💦gir💰vettu.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min kjæreste og jeg har en fast felles elsker. Det er feil å si at jeg deler henne med andre, da vi er tre likeverdige voksne mennesker hvor alle har sex med alle.

Hun forteller at hun alltid har drømt om dette, og å få oppleve det var helt ekstatisk. Hun elsker både å være i sentrum for to menn, men også å se meg ha sex med en annen mann.

Vi har møtt vår faste elsker med ujevne mellomrom i mer enn to år, og håper begge dette vil fortsette lenge, lenge…

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, sex for meg er noe jeg kun deler med en jeg virkelig elsker. K45

Anonymkode: 57f95...dcc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, har vurdert flere, men tror ikke min mann vil takle det. 

Anonymkode: 4d19c...866

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt fantasere om dette uten at det er noe jeg har veldig lyst til å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...