AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:09 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:09 På senteret mitt jogger jeg som regel på tredemølle. Hver gang jeg er der stinker det som regel svette rundt meg. Ikke sånn fersk svette, men gammel svette, som at man ikke har vansket tøyet siden sist. Blir nærmest kvalm av det og vurderer snart å jogge ute i stedet. Dette gjelder nesten aldri kvinner har jeg merket, unge menn som regel. Noen som har opplevd det samme? Kjenner de det ikke selv, eller bryr de seg ikke ? Anonymkode: 4166e...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:31 Fersk svette av kvinner er herlig. Disse unga gutta lukter fordi de ikke dusjer eller karachiboys som er full av matos fra eksotisk mat pluss svette. Anonymkode: d15b8...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pablosverden Skrevet torsdag kl 12:38 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:38 Helt enig med deg. Det er skikkelig ubehagelig når folk kommer med uvasket treningstøy eller ikke har dusjet. Man burde vise litt hensyn til de rundt seg, spesielt på et treningssenter hvor alle puster og svetter tett på hverandre. Det er faktisk ikke så vanskelig å vaske klærne og ta en kjapp dusj før man drar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:44 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:44 Du får snakke til med mens du filmer det og legger det ut på SOME...... Husk passiv aggressiv tone og å anonymisere bittelitt. Anonymkode: 28fce...350 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saralie Skrevet torsdag kl 12:47 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:47 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): På senteret mitt jogger jeg som regel på tredemølle. Hver gang jeg er der stinker det som regel svette rundt meg. Ikke sånn fersk svette, men gammel svette, som at man ikke har vansket tøyet siden sist. Blir nærmest kvalm av det og vurderer snart å jogge ute i stedet. Dette gjelder nesten aldri kvinner har jeg merket, unge menn som regel. Noen som har opplevd det samme? Kjenner de det ikke selv, eller bryr de seg ikke ? Anonymkode: 4166e...2b6 Merker det mest på norske, hvite menn i 50-åra. Tenker uansett det ikke er verre enn å holde litt avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:51 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:51 Unge menn er vel generelt litt ræva på å vaske klær. Treningstøy blir ikke nødvendigvis luktfritt på hvilket som helst vaskeprogram. Anonymkode: 6cbc4...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:12 #7 Del Skrevet torsdag kl 13:12 Saralie skrev (24 minutter siden): Merker det mest på norske, hvite menn i 50-åra. Tenker uansett det ikke er verre enn å holde litt avstand. Ikke lett å holde avstand når det er 30 tredemøller og det jogges på alle 😅 Anonymkode: 4166e...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:30 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:30 Det er rart. Tror jeg i løpet av 20 års trening i treningsstudio aldri har kjent jenter/kvinner lukte dårlig der. Kun gutter/menn. Hvorfor slik? Anonymkode: d15b8...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er rart. Tror jeg i løpet av 20 års trening i treningsstudio aldri har kjent jenter/kvinner lukte dårlig der. Kun gutter/menn. Hvorfor slik? Anonymkode: d15b8...5ad parfyme teller vel ikke? Anonymkode: dd581...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 20:08 #10 Del Skrevet torsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Unge menn er vel generelt litt ræva på å vaske klær. Treningstøy blir ikke nødvendigvis luktfritt på hvilket som helst vaskeprogram. Anonymkode: 6cbc4...468 Dersom man vasker tøyet med én gang man tar det av og før det er blitt tørt, holder det med det korteste programmet. Da holder det seg luktfritt lenge. Treningstøy som blir liggende lenge i f.eks en plastpose er det bare å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #11 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): parfyme teller vel ikke? Anonymkode: dd581...ad5 Parfyme blandet med svettelukt er 1000 ganger verre enn bare svette. Anonymkode: 0f73d...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:19 #12 Del Skrevet torsdag kl 20:19 Pablosverden skrev (7 timer siden): Helt enig med deg. Det er skikkelig ubehagelig når folk kommer med uvasket treningstøy eller ikke har dusjet. Man burde vise litt hensyn til de rundt seg, spesielt på et treningssenter hvor alle puster og svetter tett på hverandre. Det er faktisk ikke så vanskelig å vaske klærne og ta en kjapp dusj før man drar. Kunne aldri falt meg inn å dusje før trening. Litt lukt må man tåle på et treningssenter der man bokstavelig talt er for å svette. Dusjer du før du skal på butikken også? Anonymkode: 0f73d...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:24 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:24 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er rart. Tror jeg i løpet av 20 års trening i treningsstudio aldri har kjent jenter/kvinner lukte dårlig der. Kun gutter/menn. Hvorfor slik? Anonymkode: d15b8...5ad Fordi de dropper deo og ikke vil vaske seg i rævva, fordi det er gay Anonymkode: 2ec59...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:26 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:26 Der jeg trener er det flere som oser gammel svettelukt. Det er kun unge menn. Lukter lang vei. Har brekt meg flere ganger av den fæle lukta. Vi snakker ikke mild vanlig svettelukt, men en forferdelig eim som brer seg i hele rommet. Den intense lukta kan umulig komme når de er der. Anonymkode: f93c9...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:37 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:37 Snok1 skrev (28 minutter siden): Dersom man vasker tøyet med én gang man tar det av og før det er blitt tørt, holder det med det korteste programmet. Da holder det seg luktfritt lenge. Treningstøy som blir liggende lenge i f.eks en plastpose er det bare å bytte. 60 grader vasker jeg treningstøy på. 40 synes jeg ikke holder Anonymkode: 4166e...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:38 #16 Del Skrevet torsdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Der jeg trener er det flere som oser gammel svettelukt. Det er kun unge menn. Lukter lang vei. Har brekt meg flere ganger av den fæle lukta. Vi snakker ikke mild vanlig svettelukt, men en forferdelig eim som brer seg i hele rommet. Den intense lukta kan umulig komme når de er der. Anonymkode: f93c9...988 Uff, føler med deg. Man kjenner det ekstra godt når man puster mer og er andpusten også Anonymkode: 4166e...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 21:06 #17 Del Skrevet torsdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 60 grader vasker jeg treningstøy på. 40 synes jeg ikke holder Anonymkode: 4166e...2b6 Vasker alltid på 30, men gjør det som sagt med én gang etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:47 #18 Del Skrevet torsdag kl 21:47 Snok1 skrev (39 minutter siden): Vasker alltid på 30, men gjør det som sagt med én gang etter trening. Men du svetter vel gjerne i et par timer... Anonymkode: 0f73d...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet torsdag kl 22:07 #19 Del Skrevet torsdag kl 22:07 Sats Colosseum også. Masse unge gutter (mest utenlandske, men også noen av de norske) som stinker svette. Blir seriøst så uvel av det. Noen gruppetimer må jeg bare forlate pga lukt. Heldigvis er det mest damer på gruppetimer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå