AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:16 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:16 Hei! Jeg har en far som er helt i slutten av 60-årene. Han bor på en landlig og liten plass, og det er ikke akkurat så stort dating-marked der. Han savner å ha en kjæreste, og ønsker seg (naturlig og forståelig nok) en ordentlig og ryddig dame av kvalitet. Han er kvalitet selv også. Jeg har derfor forsøkt å hjelpe han. Vi har prøvd et par dating-apper nå, med de var elendige. Typisk nok, "hvis du vil få mer ut av appen så må du betale". Han betalte gledelig, men appene var like fullt dårlige. Lite oversiktlig, og man får lite informasjon. Vanskelig å søke og bla mellom ulike. I tillegg er han litt sjenert, og tar ikke så mye plass. Jeg er i slutten av 30-årene, og kan virkelig forstå at dette ikke er lett for noen som nærmer seg 70. Vanskelig å vite hvor man skal finne de riktige og trygge stedene for dating. Jeg har lite erfaring med dette selv, så jeg lurer derfor på om noen her inne har noen råd? Det neste som blir vurdert nå er Facebook dating. Det kan man i det minste se profilene til folk. Men jeg vet at det er mange svindlere der ute, og det gjør heldigvis han også. Det er allikevel skummelt å tenke på. Ikke lett å finne noen som senior i år 2025, gitt 🙂 Anonymkode: 964c7...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:27 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:27 Han må komme seg ut. Det er jo mye lettere nå enn før å komme i kontakt med folk, når man bor litt avsidesliggende. Anonymkode: 34c08...7b0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:05 #3 Del Skrevet fredag kl 18:05 Hvis han søker en dame som skal stelle og stulle for han kan det være vanskelig. Hvis han er sprek, har god helse og klarer seg selv i huset er det lettere. Anonymkode: ca273...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #4 Del Skrevet i går, 07:34 Be han, eller ta kontakt for han, med matchmakingselskaper eller personlige matchmakere. De kan sette han i kontakt med single som er villigte til å flytte på seg som er av den kvaliteten han er ute etter. Søk opp Matchmaking i Norge så får du oversikt over selskaper eller matchmakere som er aktive og hjelper single. Anonymkode: a614f...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 20.05): Hvis han søker en dame som skal stelle og stulle for han kan det være vanskelig. Hvis han er sprek, har god helse og klarer seg selv i huset er det lettere. Anonymkode: ca273...635 Han klarer seg meget godt på egen hånd. "Trenger" ikke en dame, bare ønsker bare noen å dele opplevelser med og være glad i. AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 9.34): Be han, eller ta kontakt for han, med matchmakingselskaper eller personlige matchmakere. De kan sette han i kontakt med single som er villigte til å flytte på seg som er av den kvaliteten han er ute etter. Søk opp Matchmaking i Norge så får du oversikt over selskaper eller matchmakere som er aktive og hjelper single. Anonymkode: a614f...98c Takk for tips! Jeg frykter at han vil føle at han er litt for "godt voksen" for dette, men jeg kan jo sjekke det ut og nevne det 😃 Anonymkode: 964c7...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 13.16): Han savner å ha en kjæreste, og ønsker seg (naturlig og forståelig nok) en ordentlig og ryddig dame av kvalitet. Han er kvalitet selv også. Da har han et problem. Dette er Norge i 2025. Anonymkode: e2f31...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har han et problem. Dette er Norge i 2025. Anonymkode: e2f31...a78 Hva mener du er problemet hans? Anonymkode: 964c7...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå