AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Cottage cheese Melk Yoghurt Anonymkode: ffdef...9f6
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Ikke uten smakstilsetninger. Prosessert, men ikke ultra-. Anonymkode: 90105...b62
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Nei Er prosessert men ikke ultra. Og melk er naturlig hvis en kan få fra hård. Melka er kokt opp for så kjølt ned pga de er redde for bakterie . Selv så drikker vi mest melk rett fra gård Anonymkode: f0f1b...56f
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Yoghurt er vel ultraprosessert hvis den er tilsatt smak? Jeg vet det ikke var spesifikt nevnt i HI, men sikkert greit å nevne hvis noen lurer. Anonymkode: 45bd2...b0a
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Er vel bare naturelle yoghurter og andre få unntak som ikke er ultraprosseserte? Anonymkode: 5b80b...f39
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Yoghurt er vel ultraprosessert hvis den er tilsatt smak? Jeg vet det ikke var spesifikt nevnt i HI, men sikkert greit å nevne hvis noen lurer. Anonymkode: 45bd2...b0a Det er allerede nevnt Anonymkode: 857f4...6a5
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er allerede nevnt Anonymkode: 857f4...6a5 Ja jeg så det, tenkte bare det var greit å understreke ettersom man oftere spiser yoghurt med smak enn drikker melk med smak, for eksempel. Og det er lettere å se for seg at sjokomelk er ultraprosessert enn yoghurt med bær. Anonymkode: 45bd2...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå