AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Har en skråning som skal graves ut i juli. Men hva kan jeg plante her før dette? Tenker en type vår blomst. Noen forslag? Jeg kan ikke så mye om jord, så har lagt ved et bilde. Det gror mose og gress her. Tenker noe veldig enkelt, typ at jeg bare kan dytte frø rett ned i jorda uten graving Anonymkode: 8135f...04d
Amossa Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Med mindre skråningen din ikke ligger i full skygge, så ville jeg plantet storkenebb der. Det er en plante som kommer hver år, og den finnes i mange forskjellige farger, høyder og varianter. Dessuten blomstrer den lenge og lager tuer. Siden skråningen skal graves opp senere, kan du plante storkenebbene et annet sted når gravingen skal gjøres. Kanskje har du noen du kjenner som har storkenebb i hagen sin? Storkenebb må tynnes ut og plantes om i blant, så mange har for mye av den.
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Tenker du at blomsten skal graves bort, eller skal du redde den? Litt avhengig av hvor du bor så kan det være det ikke rekker å blomstre hvis du sår frø (direkte i jorda). Du kan prøve blomkarse og Nigella. Det du kan gjøre er å kjøpe noen stemorsblomster og grave ned. Da får du blomster med en gang Anonymkode: c1424...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Det er ikke så mye vits i å verken så eller plante noe der når det skal graves ut allerede i juli. Dessuten ser ikke jorda ut til å være den aller beste. Anonymkode: 16520...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå