AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:02 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:02 Gi meg din beste idé, jeg trenger skikkelig godt tilbehør til bakt potet. 🤩 Til nå har jeg dette på lista: Lettrømme Hvitløkssmør Kryddersmør Mais Ost Skinke Purre Paprika Rødløk Bacon Annet?? Anonymkode: dbeb5...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:03 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:03 Spekeskinke Anonymkode: 23e91...239 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:08 #3 Del Skrevet torsdag kl 11:08 Du tenker som i buffet, at man kan velge det man liker? Da har du jo det meste. Jeg foretrekker egentlig klare smaksprofiler, ellers blir det bare for rotete. Klassisk; hvitløkssmør, rømme, mais, bacon, revet gryuere Kremet blåmuggost, karamellisert rødløk, valnøtter, røkt skinke Tex mex; kjøttdeig med mexicansk krydder, salsa, jalapenos, mais og rømme litt smør, varmrøkt laks, urtekrem, dill, sitron, kapers, rødløk Anonymkode: 35962...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet torsdag kl 11:09 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:09 Vi pleier -rømme -kryddersmør -hvitløk smør -mais -vårløken -bacon -skinke -spekeskinke -vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:11 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:11 Det der vil jeg si er en fullverdig pottit. Og vel så det. Jeg pleier å nøye meg med rømme, Jarlsberg, bacon og mais. Kryddersmør hvis vi har. Ser personlig ikke poenget med flere typer kjøtt. Anonymkode: ea80c...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet torsdag kl 11:43 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:43 Jeg pleier å lage meg en kjøttrøre bestående av: Kjøttdeig, paprika, løk, mais, tomatpuré, oksebuljong og revet mozzarella på toppen Serveres med tortilla chips og rømme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet fredag kl 13:56 #7 Del Skrevet fredag kl 13:56 Hvitløksmør, mais, ost, bacon og.. trenger man egentlig mer? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #8 Del Skrevet fredag kl 17:50 Vi pleier å ta denne som alternativ. Elsker den! https://marihult.no/2019/10/27/bakt-sotpotet-med-tacokrydra-kikerter/ Anonymkode: 0698c...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:53 #9 Del Skrevet fredag kl 17:53 Det blir for tørt. Anonymkode: f9624...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:54 #10 Del Skrevet fredag kl 17:54 Kjøtt med god saus,eneste gangen jeg spiser bakt potet er hvis jeg har en middag ved siden av. Anonymkode: dc556...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:55 #11 Del Skrevet fredag kl 17:55 For meg er potet tilbehør, så jeg ville servert det sammen med f.eks. biff, soppstuing og noen grønnsaker. Anonymkode: 8353f...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:03 #12 Del Skrevet fredag kl 18:03 Har bare kryddersmør Anonymkode: 8776b...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:21 #13 Del Skrevet fredag kl 18:21 Knust avocado med hvitløk og lime. Anonymkode: d42b0...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:24 #14 Del Skrevet fredag kl 18:24 MarianneE skrev (4 timer siden): Hvitløksmør, mais, ost, bacon og.. trenger man egentlig mer? … og rømme 😋 Anonymkode: 0e5a7...d14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet fredag kl 20:18 #15 Del Skrevet fredag kl 20:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): … og rømme 😋 Anonymkode: 0e5a7...d14 Men da blir jo rømmen varm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:12 #16 Del Skrevet fredag kl 22:12 MarianneE skrev (1 time siden): Men da blir jo rømmen varm? Man tar da på tilbehøret etter at poteten er ferdig, så rømmen blir da ikke noe varmere enn den blir når tar på rømme på taco’n. Anonymkode: 73e9b...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:23 #17 Del Skrevet fredag kl 22:23 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Knust avocado med hvitløk og lime. Anonymkode: d42b0...85c Hvordan klarer du å knuse en avokado?! Anonymkode: 504d8...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:32 #18 Del Skrevet fredag kl 22:32 Sjekk ut Fysenpaa på Instagram og deres bakt potet med entrecôte og gullsmør Anonymkode: f351b...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:48 #19 Del Skrevet fredag kl 22:48 Hvordan baker dere potetene? Jeg har sett forskjellig, så usikker på hva som er best. Uten eller med aluminiumsfolie, tid, temperatur, o.l.? Anonymkode: 20fb8...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 06:28 #20 Del Skrevet i går, 06:28 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan baker dere potetene? Jeg har sett forskjellig, så usikker på hva som er best. Uten eller med aluminiumsfolie, tid, temperatur, o.l.? Anonymkode: 20fb8...76a Jeg knivstkker den heftig, smører inn med olje, litt salt og pepper og legger i ildfast form, 200 grader i 2 timer. Ingen folie for jeg liker det sprø skallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå