Gjest Jente26 Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Hei, Jeg tok angrepille forrige måned p.g.a ubeskyttet samleie. Mannen og jeg hoppet av i svingen. Igår så sprakk kondomet Nå vil sikkert mange råde meg til å bruke p-piller, men det er ikke aktuelt for min del. Jeg går opp i vekt av de. Men så er spm, er det farlig å ta angrepille med en måneds mellomrom? Bivirkninger? Kan man f.eks bli steril av det i det lange løpet? Eller få vansker med å få barn senere? Jeg er kjempe glad i barn. Det er bare det økonomiske som bekymrer meg. Jeg skal ta førerkortet, kjøpe leilighet etc... Hva sier dere? Bør jeg gå for pillen? Er litt småredd for konsekvensene.... Jente26
Gjest 2324 Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Nå er angrepillen ment som en nødløsning, ikke som prevensjon. Jeg vil tro at du kan ta en til nå, men jeg råder deg sterkt til å finne et prevensjonsmiddel som fungerer for dere.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Denne gangen bør du vel gå for angrepillen, men den er, som sagt over her, ikke ment som prevensjon. Om du ikke vil bruke p-piller, som det forresten finnes mange sorter av, så finnes det andre typer prevensjonsmidler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå