AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:03 #21 Del Skrevet torsdag kl 13:03 Jeg er 180 høy med veldig brede hofter og ungen min satt fast. Så her har man ingen garantier, selv om det er et gammelt sagn som sier det. Fikk høre fra flere at jeg hadde "perfekt fødekropp" men det ble et mareritt av komplikasjoner likevel. Anonymkode: 96707...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:32 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:32 Min mor på 156 har født tre barn uten smertestillende, uten problem. Hun himler alltid med øynene av damer som føder på tv, for "så vondt er det ikke". Selv er jeg 153 og har kun to ks, men det hadde ingenting med høyde å gjøre. Min høyde ble aldri problematisert på noe vis under graviditetene. Fikk barn med en mann på 182. Anonymkode: 6a824...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:43 #23 Del Skrevet fredag kl 11:43 Hehe.... Lest det også 😀😅😅😅! Men ja, like lav som deg nesten. Født fem barn rett fra ovnen! Går fint det ! Største var 4 kg vannmelon og 52 lang og 37,5 i hodet! Unga kommer ikke med storken heller da 😅😅... Så fød i vei du ! Anonymkode: 6079f...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet fredag kl 11:46 #24 Del Skrevet fredag kl 11:46 (endret) Jeg er 152 og har da født flere ganger... 🤭 Wtf? Og også uten bedøvelse... Endret fredag kl 11:47 av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:47 #25 Del Skrevet fredag kl 11:47 152 cm er en helt normal høyde for mange land i verden. I Guatemala er gjennomsnittshøyden 149 cm. De føder barn der og. Det går nok helt fint Anonymkode: ecaa9...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:51 #26 Del Skrevet fredag kl 11:51 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 13.30): Jeg er 168, med veldig brede hofter og generelt veldig kvinnelig fasong. Mitt bekken viste seg likevel å være for smalt. Mens min bestemor på sine 156, smal og spinkel, hadde enkle fødsler. Ungene skled visstnok bare ut 😅 Det har ingenting å si at du er 152. Selv kortvokste kan føde, og du inngår ikke i den kategorien. Anonymkode: b8c25...cf3 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er 180 høy med veldig brede hofter og ungen min satt fast. Så her har man ingen garantier, selv om det er et gammelt sagn som sier det. Fikk høre fra flere at jeg hadde "perfekt fødekropp" men det ble et mareritt av komplikasjoner likevel. Anonymkode: 96707...23e Jeg er 178 cm og det viste seg at mitt bekken var for smalt. Akkurat som de andre kvinnene på farssiden av familien. Jeg tror ikke høyde har noe med dette å gjøre. Anonymkode: d02c7...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:57 #27 Del Skrevet fredag kl 11:57 Du har større risiko for keisersnitt, men blir sjekket ut på forhånd. Liten kropp har ofte lite bekken. Anonymkode: f0d8d...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:59 #28 Del Skrevet fredag kl 11:59 Det finnes over en milliard kinesere. Anonymkode: 8ca26...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:42 #29 Del Skrevet fredag kl 12:42 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): 152 cm er en helt normal høyde for mange land i verden. I Guatemala er gjennomsnittshøyden 149 cm. De føder barn der og. Det går nok helt fint Anonymkode: ecaa9...979 Men der er jo gjerne mannfolkene nesten like små. Grunnen til at TS og en del andre lave damer er nervøse, er vel at de får barn med menn på rundt 180 cm. Det går nok i de fleste tilfeller helt fint det også, men det er ikke helt sammenlignbart med land der folk er mye lavere enn i Norge/Nord-Europa. Anonymkode: e64b0...84d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:47 #30 Del Skrevet lørdag kl 21:47 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 12.52): Er bare redd for at ungen skal sitte fast, jeg er både mye lavere og spinklere i kroppen enn alle jeg kjenner som har født Anonymkode: db66e...92a Slapp av. Er akkurat like høy som deg, og fødsel gikk helt supert. Skal ha nr 2 selv om et par mnder. Anonymkode: 98f69...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #31 Del Skrevet lørdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 13.57): Du har større risiko for keisersnitt, men blir sjekket ut på forhånd. Liten kropp har ofte lite bekken. Anonymkode: f0d8d...107 Tull AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 14.42): Men der er jo gjerne mannfolkene nesten like små. Grunnen til at TS og en del andre lave damer er nervøse, er vel at de får barn med menn på rundt 180 cm. Det går nok i de fleste tilfeller helt fint det også, men det er ikke helt sammenlignbart med land der folk er mye lavere enn i Norge/Nord-Europa. Anonymkode: e64b0...84d Det er irrelevant. Det er ikke noe problem å få barn med høy mann selv om man er lav selv. Anonymkode: 98f69...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:54 #32 Del Skrevet lørdag kl 21:54 Er også 152-153 cm og har født to (små) barn. To svært raske, ukompliserte fødsler. Null problem. Anonymkode: 34563...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:56 #33 Del Skrevet lørdag kl 21:56 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 13.57): Du har større risiko for keisersnitt, men blir sjekket ut på forhånd. Liten kropp har ofte lite bekken. Anonymkode: f0d8d...107 For noe svada. Anonymkode: 6c5e4...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå