AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Hei! Trives du i yrket ditt? Vil du si det er lett å få jobb? Jeg er utdannet sykepleier og har jobbet som dette i 8 år og har godt over 15 års ansiennitet når jeg ev hadde vært ferdig med bachelor i fysioterapi. Det vil kanskje telle positivt at jeg da er typ 35 år, har lang erfaring fra helsevesen, er sykepleier i bunn? Noen eldre studenter på studiet? Føler jo litt på at jeg er over 30.. hehe Anonymkode: 8f9a5...b97
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Jeg studerer ikke fysioterapi, men 35 år er ingen alder, så ville ikke latt det hindre meg i alle fall. Anonymkode: ec7eb...482
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april Jeg er fysioterapeut, men jobber ikke som det. Vil ikke anbefale deg å ta det studiet. Det er tre år pluss ett år turnus. Og vanskelig å få fast stilling, fordi det er så mange fysioterapeuter som trenger jobb. Kommunene sliter med dårlig økonomi og de prioriterer aldri nok fysio stillinger. Anonymkode: 82cab...eac 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april Jeg er fysioterapeut. Det teller absolutt positivt med den erfaringen du har. Det vil hjelpe deg på både studiet og når du utøver faget. Det var også flere eldre studenter når jeg studerte, som også ble sett på som ressurser da de var motiverte og hadde nyttige erfaringer fra å ha studert tidligere. jeg er litt usikker på hva fordelene ville være for deg likefullt? Du vil bytte til ett mye hardere arbeidsmarked med dårligere lønn. Anonymkode: 59a6e...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Utenlands lønner det seg oftest å starte egne bedrift som fysioterapeut fordi det er veldig vanskelig å få jobb, men det krever jo endel mer i starten. Både av egeninnsats og kapital. Usikker på hvordan det er i Norge. Anonymkode: 4afbc...18f
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er litt usikker på hva fordelene ville være for deg likefullt? Du vil bytte til ett mye hardere arbeidsmarked med dårligere lønn. Anonymkode: 59a6e...3d7 Det lurer jeg også på. Økonomisk vil dette være et stort minusprosjekt, særlig når du tar hensyn til tapt arbeidsfortjeneste. Du vil få mer igjen for å videreutdanne deg (master, ledelse e.l), evt å ta en mer lukrativ bachelor. Anonymkode: 70d76...c15 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det lurer jeg også på. Økonomisk vil dette være et stort minusprosjekt, særlig når du tar hensyn til tapt arbeidsfortjeneste. Du vil få mer igjen for å videreutdanne deg (master, ledelse e.l), evt å ta en mer lukrativ bachelor. Anonymkode: 70d76...c15 Ts her. Ja, dere har jo et godt poeng her… Jeg tenkte kanskje at lønnen var litt lik. Men med tillegg har jeg kanskje 650 nå ca. takk så mye for svar av alle Anonymkode: 8f9a5...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå