Gå til innhold

Hvordan oppfører du(som er sjenert) deg rundt noen du har et godt øye til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruker å klø meg ofte på ballene. 

Anonymkode: ae99b...9ff

Så morsom du er

Anonymkode: 0d9ed...0e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å si det, men jeg får litt panikk og aner ikke hva jeg skal si, så da blir jeg helt stille til vedkommende evt. tar ordet først 😂😭 Men det funket det altså, han som nå er mannen min likte meg likevel!

Anonymkode: 6978c...857

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på personen. Jeg går egentlig rundt og tenker at alle misliker meg, så jeg har vel kanskje litt resting bitch face med mindre noen snakker direkte til meg. Klarer ikke si hei først med mindre jeg får øyekontakt for eksempel, så jeg foretrekker å unngå folk helt så jeg slipper å stresse med hvordan jeg ser ut og hvilke signaler jeg sender ut og når jeg skal si hei eller ikke hei😅 

Anonymkode: 5637d...961

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å formulere setninger på ordentlig måte, får litt rart kroppsspråk og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg og prøver å opptre normalt og ender opp med å bare være snål. Har en kompis jeg er sånn rundt, det er en lidelse 🙈

Anonymkode: 0985a...540

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ignorerer vedkommende og blir veldig selvbevisst 🙈 Helt idiotisk og gir ingen mening. Vedkommende må tenke at jeg virkelig ikke liker han 🙄

Anonymkode: 3d980...7a1

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ignorerer vedkommende og blir veldig selvbevisst 🙈 Helt idiotisk og gir ingen mening. Vedkommende må tenke at jeg virkelig ikke liker han 🙄

Anonymkode: 3d980...7a1

Jeg gjør det samme, og jeg er mann.

Er helt ubrukelig når det er kvinner i nærheten, og spesielt hun ene.

Er blitt gammel også, så det som noensinne har vært av håp er ute uansett.

Er dessverre en uhelbredelig fyr.

Anonymkode: a7853...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Forklar☺️

Anonymkode: 0d9ed...0e4

Kan ta en historie fra når jeg var student. 

Jeg og en jente i kullet var begge to interessert. Men begge to var opplagt sjenerte. I flere måneder drev med med å glane på på hverandre på forelesninger. Er litt tragikomisk å tenke på det. 

To personer selektert til en utdanning med høye opptakskrav på et av verdens høyest rangerte studiesteder. Vi skjønte helt opplagt begge to at det var gjensidig intresse, men ingen av oss gjorde noe for at det skulle bli noe.

Personlig lærte jeg meg av denne episoden at jeg skal ta ansvar for at det blir noe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fullstendig ubrukelig. Kan fint snakke med menn, men med en gang det er følelser, så blir jeg så nervøs at jeg bare trekker meg vekk fullstendig. Så jeg kommer nok aldri til å finne meg en type, for jeg ødelegger alt. Resting bitch face har jeg også, så alle tror jeg er sur, selv om jeg ikke er det😢 

Anonymkode: df418...3ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flørter jeg. Ser de litt lengre i blikket  enn med andre. Går egentlig rett på der. Jeg er kresen så det skjer ikke så ofte. Så da blir jeg glad når jeg endelig ser noe jeg liker. Er omgjengelig så jeg er ikke sjenert. 

Anonymkode: e0358...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smiler og passer på å se i øynene når han snakker. Snakker med han om sjansen byr seg naturlig.

Og det er det. Metoden har gitt meg en haug med kjærester, en samboer og en ektemann opp gjennom årene 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ingenting. Holder kjeft til forelskelsen går over.

Anonymkode: 0fb66...895

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører dårlig så ser ofte på ansiktet til menn for å få med meg ting.. ender med at de tror jeg er interessert uansett (med mindre de kjenner meg godt).. men jeg er så sjenert og blir rar rundt menn jeg synes er tiltrekkende og det er egentlig rart jeg har vært sammen med noen hehe alle de gangene var via nett da.. denne gangen prøver jeg uten slikt.. men blir jo nok evig singel så lenge jeg ikke klarer å vise interesse 😝

Anonymkode: 0541e...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...