AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #41 Del Skrevet torsdag kl 18:44 Absolutt. Jeg googler "alle." Anonymkode: 77396...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:45 #42 Del Skrevet torsdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke tannhelse for det ser man jo når dagen smiler foran deg😉 Anonymkode: ed669...a13 Det tviler jeg på at du som lekperson er i stand til å vurdere ved å bare se overfladisk på smilet til noen. Selv jeg behøver å undersøke i sterkt lys og se på røntgenbilder for å kunne uttale meg om noens tannhelse. Anonymkode: 946d0...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:09 #43 Del Skrevet torsdag kl 19:09 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det tviler jeg på at du som lekperson er i stand til å vurdere ved å bare se overfladisk på smilet til noen. Selv jeg behøver å undersøke i sterkt lys og se på røntgenbilder for å kunne uttale meg om noens tannhelse. Anonymkode: 946d0...1bf En person som skammer seg over tennene sine pleier ikke å vise dem frem. Anonymkode: 69583...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:23 #44 Del Skrevet torsdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): En person som skammer seg over tennene sine pleier ikke å vise dem frem. Anonymkode: 69583...4bd Enig! Normal tannhygiene holder og det ser man jo når man ser smilet på personen foran seg. Man ser lett om det er gulnet/brunt, mye belegg eller gamle matrester ved tannkjøttet. Man ser også om daten snuser eller ikke. Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 20:27 #45 Del Skrevet torsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 Jeg har i hvert fall ikke googlet økonomien til han jeg dater. Det har jeg ingen interesse av. Man kan da ha kjemi med noen, selv om man googler? 🤔 Det er da ikke livsfarlig å gjøre et enkelt google-søk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:42 #46 Del Skrevet fredag kl 07:42 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjemien er selvsagt der. Ellers hadde jeg ikke giddet å spørre om økonomien eller helsen til daten😉 Av datene som har gått med på å vise meg både selvangivelsen og helseopplysningen har jeg bare fått positiv respons på dette. Ja, det er uvant men hvem ønsker ikke en trygg fremtid for seg selv og sin familie. Anonymkode: ed669...a13 Jeg ville følt at det var lommeboka og lønnskontoen min som avgjorde om noen ønsker et forhold med meg og en slik relasjon ønsker jeg ikke å være en del av. Selvangivelsen sier forøvrig ingenting om hvor mye vedkommende har på konto dagen før lønna kommer inn eller hvordan han/hun prioriterer økonomien i det daglige. Og hvilke helseopplysninger er det som får deg til å løpe? Er høyt blodtrykk en dealbreaker liksom? Anonymkode: 5c3cf...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:22 #47 Del Skrevet fredag kl 09:22 Nå innrømme jeg snoker noe grusomt. Må liksom ha oversikt over exene. Finne ut hvem som er potensielle trusler eller ikke. Gjerne se profilen til familien for å prøve å kartlegge hvilket hjem han er fra osv. Liker å vite mest mulig. Er sikkert ikke bra å gjøre men sånn er det bare. Vil ha oversikt . Men kunne ønske jeg ikke var sånn . Klarer bare ikke å la være. Anonymkode: c4e3c...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #48 Del Skrevet fredag kl 20:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ville følt at det var lommeboka og lønnskontoen min som avgjorde om noen ønsker et forhold med meg og en slik relasjon ønsker jeg ikke å være en del av. Selvangivelsen sier forøvrig ingenting om hvor mye vedkommende har på konto dagen før lønna kommer inn eller hvordan han/hun prioriterer økonomien i det daglige. Og hvilke helseopplysninger er det som får deg til å løpe? Er høyt blodtrykk en dealbreaker liksom? Anonymkode: 5c3cf...b84 Nei, ikke for min del. Jeg tjener godt og har en del i formue til at jeg gjør meg avhengig av noen, men jeg ønsker en partner med ordnet økonomi. Er det en som stadig må ta forbrukslån eller stadig får inkasso er det ikke aktuelt for meg. Hvilke helseopplysninger som er dealbreaker ønsker jeg ikke å gå ut med😂🙈 Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:39 #49 Del Skrevet fredag kl 20:39 Hva gjør dere når dere ikke finner noe? F.eks lukket facebook profil og ingen info på nett om vedkommende Anonymkode: b4fe7...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #50 Del Skrevet i går, 08:25 Selvfølgelig! Etter vi matchet og vi chatter så faktasjekket alt. Arbeid, FB etc. Da vi møttes fysisk visste jeg at det vi hadde pratet om stemte. Han gjorde et søk på meg også. Mye rart der ute. Vi har nå kjøpt hus sammen og er forlovet ❤️ Anonymkode: 4ddf4...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå