AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:39 #21 Del Skrevet torsdag kl 14:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg datet så gjorde jeg selvsagt det ja. Jeg googlet de FØR jeg avtalte date også. Enkelte kom aldri så langt at å avtale date kom på banen. De som veiver sine røde flagg kasta jeg ikke bort tiden min på. Anonymkode: 71c16...857 Hadde du hele navnet deres før date? Anonymkode: eede2...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:10 #22 Del Skrevet torsdag kl 15:10 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Så du spør om å få se lege og tannhelsejournal? Anonymkode: 69583...4bd Ikke tannhelse for det ser man jo når dagen smiler foran deg😉 Anonymkode: ed669...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #23 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Han jeg dater nå er semi-kjent, så han har jeg googlet litt ja. Mest bare for å se hva han har drevet med, ettersom jeg ikke ante hvem har var da vi møttes. "Vanlige" folk har jeg aldri googlet. Anonymkode: e1b1e...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:27 #24 Del Skrevet torsdag kl 15:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nok pleid å ta det lenger enn snoking😬 Jeg spør direkte om økonomi og helse. Ber også om at de viser det til meg og jeg viser selvsagt mitt til dem. Men jeg forklarer alltid i forkant at jeg er ute etter noe seriøst og jeg liker ikke å kaste bort tiden min. Samt at jeg har brent meg på det før at eksen har flådd meg økonomisk. De som ikke vil vise har jeg glatt dumpet men de fleste har valgt å være åpen☺️ Sett i ettertid så burde jeg også spurt om de har noe på rulleblad også🤔😅 Anonymkode: ed669...a13 Jeg hadde løpt hvis noen hadde bedt meg vise lønnsslippen eller selvangivelsen min. Jobber, eier egen bolig og har forsørget meg selv siden jeg var student, men jeg orker ikke dater som skal grave i privatøkonomien min. En gang var det en mann som sa under daten at han visste hva jeg jobbet med fordi han hadde googlet meg. Det syntes jeg var utrolig kleint. Hadde aldri sagt det høyt om jeg hadde googla noen. Anonymkode: 5c3cf...b84 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:29 #25 Del Skrevet torsdag kl 15:29 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hadde du hele navnet deres før date? Anonymkode: eede2...433 Deler man telefonnummer, finner man fort hele navnet. Anonymkode: 5c3cf...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet torsdag kl 15:38 #26 Del Skrevet torsdag kl 15:38 Jeg har alltid googlet dater. Og jeg googler folk vi tar inn til intervju også. Google is my friend. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 #27 Del Skrevet torsdag kl 16:22 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg hadde løpt hvis noen hadde bedt meg vise lønnsslippen eller selvangivelsen min. Jobber, eier egen bolig og har forsørget meg selv siden jeg var student, men jeg orker ikke dater som skal grave i privatøkonomien min. En gang var det en mann som sa under daten at han visste hva jeg jobbet med fordi han hadde googlet meg. Det syntes jeg var utrolig kleint. Hadde aldri sagt det høyt om jeg hadde googla noen. Anonymkode: 5c3cf...b84 Godt vi er forskjellige, men det er snakk om min fremtid og evt mine barns fremtid. Da vil jeg ikke sitte der med barn og nedtynget i gjeld eller snur på hver eneste krone fordi jeg mannen er økonomisk tilbakestående. Det ville vært kjipt for meg at jeg skal sponse hele familien på min lønn eller at vi må velge billigere alternativer fordi mannen ikke har like god råd som meg. Heldigvis var flere positivt innstilt på dette da jeg etterspurte både selvangivelse og helseopplysninger😅 Jeg syns det er fint at man googler. Det viser interesse for partneren og kan fort avdekke om man er en fin match eller ikke så kaster man bort ikke mer tid enn nødvendig. Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:23 #28 Del Skrevet torsdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Godt vi er forskjellige, men det er snakk om min fremtid og evt mine barns fremtid. Da vil jeg ikke sitte der med barn og nedtynget i gjeld eller snur på hver eneste krone fordi jeg mannen er økonomisk tilbakestående. Det ville vært kjipt for meg at jeg skal sponse hele familien på min lønn eller at vi må velge billigere alternativer fordi mannen ikke har like god råd som meg. Heldigvis var flere positivt innstilt på dette da jeg etterspurte både selvangivelse og helseopplysninger😅 Jeg syns det er fint at man googler. Det viser interesse for partneren og kan fort avdekke om man er en fin match eller ikke så kaster man bort ikke mer tid enn nødvendig. Anonymkode: ed669...a13 Det er mulig å merke om noen er økonomisk tilbakestående uten å forlange å se selvangivelsen deres, just saying. Anonymkode: 5c3cf...b84 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet torsdag kl 17:26 #29 Del Skrevet torsdag kl 17:26 Jeg googler VENNINNERS dater 😆 De sender profil, og jeg googler og gir min mening. Er positivt innstilt altså 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:31 #30 Del Skrevet torsdag kl 17:31 For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet torsdag kl 17:31 #31 Del Skrevet torsdag kl 17:31 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sjekker alltid om de har sjekket skattelistene. 🤪 Spøk til alvor, ville aldri datet noen jeg ikke kjente. Anonymkode: eaf31...826 Det er jo derfor man dater for å bli bedre kjent Det man finner på nettet hos de aller fleste er jo meget begrenset, noen unntak er det jo selvfølgelig blant noen som legge alt om livet sitt ut der. For meg er det et lite "rødt flagg". Da jeg datet med en jeg traff på nettet brukte jeg ikke en date ! Det var mange etter hverandre der man ble gradvis mer kjent. Og helt ærlig det var mye bedre en dater i ungdommen som jeg traff tilfeldig på byen eller blant bekjentskaper. Det var uansett begrenset. På nettet kunne jeg lage en god profil og kreve det av de jeg datet med. Uansett ingen garanti for noe som helst. Det var etter uker og måneder med treff som gjorde at man faktisk endte opp med en partner man faktisk klaffet med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:34 #32 Del Skrevet torsdag kl 17:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Og aller viktigst. Sjekker alltid skattelistene. Anonymkode: 7a38e...e17 250k i året men 15 mill i krypto Anonymkode: 53be2...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet torsdag kl 17:35 #33 Del Skrevet torsdag kl 17:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 Det gjør den faktisk ikke, for det er når man treffes at slik "kjemi" oppstår og man kan gjøre seg opp en mening. I stedet for på fester med masse alkohol innblandet eller på byen ? Opp mot en seriøs datingside ? Jeg hadde foretrukket det siste 100 av 100 ganger. Så har man ingen garantier der heller, men man treffer andre som potensielle partnere, tar det så langt man selv ønsker. Avslutter og går videre om det ikke klaffer. Er man ærlige med seg selv og den man dater med fungerer dette veldig godt. Man kan bare ikke forvente at en date automatisk ender i et forhold. For meg var det faktisk 5 dater før jeg traff den jeg er sammen med i dag. Hadde trodd det skulle ta enda lengre tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet torsdag kl 17:40 #34 Del Skrevet torsdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde løpt hvis noen hadde bedt meg vise lønnsslippen eller selvangivelsen min. Jobber, eier egen bolig og har forsørget meg selv siden jeg var student, men jeg orker ikke dater som skal grave i privatøkonomien min. En gang var det en mann som sa under daten at han visste hva jeg jobbet med fordi han hadde googlet meg. Det syntes jeg var utrolig kleint. Hadde aldri sagt det høyt om jeg hadde googla noen. Anonymkode: 5c3cf...b84 he he he det er jo mildt sagt sært ! Si at du har gransket noen er ikke den beste starten. Selv om de aller fleste gjør det. Men om noen hadde gransket meg ville de ikke fått vite veldig mye. Privat informasjon er ikke noe jeg legger ut offentlig. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men beskytter mitt privatliv på en måte som gjør at andre vet veldig lite om meg som rene fakta. Det får de vite om meg når jeg faktisk har innledet et forhold eller er på vei dit. Skjuler ingenting relevant for en partner. Hadde jeg hatt noe "tvilsomt" å skjule hadde jeg lagt dette frem etter en tid med dating før et forhold. Så kunne vedkommende etter å ha blitt kjent med meg tatt stilling til det, forkastet eller godtatt det. Alt annet er ren uærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Udyrisk Skrevet torsdag kl 17:48 #35 Del Skrevet torsdag kl 17:48 (endret) .. Endret torsdag kl 17:49 av Udyrisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:50 #36 Del Skrevet torsdag kl 17:50 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 Enig. Et annet poeng er at de færreste flytter sammen den første måneden og langt mindre kjøper bolig sammen før det har gått en stund. Før det har man god tid på å se om den andre alltid snylter, aldri betaler, alltid er blakk, osv og så kan man evnt stikke før man får økonomiske forpliktelser sammen. Anonymkode: 5c3cf...b84 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:51 #37 Del Skrevet torsdag kl 17:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Et annet poeng er at de færreste flytter sammen den første måneden og langt mindre kjøper bolig sammen før det har gått en stund. Før det har man god tid på å se om den andre alltid snylter, aldri betaler, alltid er blakk, osv og så kan man evnt stikke før man får økonomiske forpliktelser sammen. Anonymkode: 5c3cf...b84 Ja, og det er slik man skal snakke om. Ikke snoke her og der! Anonymkode: 4813f...199 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:54 #38 Del Skrevet torsdag kl 17:54 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Og aller viktigst. Sjekker alltid skattelistene. Anonymkode: 7a38e...e17 Wtf🤣 Er du mann eller dame? Anonymkode: c4e3c...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #39 Del Skrevet torsdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 Kjemien er selvsagt der. Ellers hadde jeg ikke giddet å spørre om økonomien eller helsen til daten😉 Av datene som har gått med på å vise meg både selvangivelsen og helseopplysningen har jeg bare fått positiv respons på dette. Ja, det er uvant men hvem ønsker ikke en trygg fremtid for seg selv og sin familie. Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:42 #40 Del Skrevet torsdag kl 18:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du hele navnet deres før date? Anonymkode: eede2...433 Lett å finne ut av det. Veldig mange bruker samme bilder på tinder, sukker osv som de bruker på andre sosiale medier. Da finner man de jo på ett par tastetrykk. Anonymkode: 71c16...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå