AnonymBruker Skrevet 10. april #41 Del Skrevet 10. april Absolutt. Jeg googler "alle." Anonymkode: 77396...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #42 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke tannhelse for det ser man jo når dagen smiler foran deg😉 Anonymkode: ed669...a13 Det tviler jeg på at du som lekperson er i stand til å vurdere ved å bare se overfladisk på smilet til noen. Selv jeg behøver å undersøke i sterkt lys og se på røntgenbilder for å kunne uttale meg om noens tannhelse. Anonymkode: 946d0...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #43 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det tviler jeg på at du som lekperson er i stand til å vurdere ved å bare se overfladisk på smilet til noen. Selv jeg behøver å undersøke i sterkt lys og se på røntgenbilder for å kunne uttale meg om noens tannhelse. Anonymkode: 946d0...1bf En person som skammer seg over tennene sine pleier ikke å vise dem frem. Anonymkode: 69583...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #44 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): En person som skammer seg over tennene sine pleier ikke å vise dem frem. Anonymkode: 69583...4bd Enig! Normal tannhygiene holder og det ser man jo når man ser smilet på personen foran seg. Man ser lett om det er gulnet/brunt, mye belegg eller gamle matrester ved tannkjøttet. Man ser også om daten snuser eller ikke. Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. april #45 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en trist verden det er når folks økonomi og alt på google blir avgjørende. Om man har kjemi er liksom ikke det som teller mest!? Romantikken dør sakte men sikkert! Anonymkode: 4813f...199 Jeg har i hvert fall ikke googlet økonomien til han jeg dater. Det har jeg ingen interesse av. Man kan da ha kjemi med noen, selv om man googler? 🤔 Det er da ikke livsfarlig å gjøre et enkelt google-søk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #46 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjemien er selvsagt der. Ellers hadde jeg ikke giddet å spørre om økonomien eller helsen til daten😉 Av datene som har gått med på å vise meg både selvangivelsen og helseopplysningen har jeg bare fått positiv respons på dette. Ja, det er uvant men hvem ønsker ikke en trygg fremtid for seg selv og sin familie. Anonymkode: ed669...a13 Jeg ville følt at det var lommeboka og lønnskontoen min som avgjorde om noen ønsker et forhold med meg og en slik relasjon ønsker jeg ikke å være en del av. Selvangivelsen sier forøvrig ingenting om hvor mye vedkommende har på konto dagen før lønna kommer inn eller hvordan han/hun prioriterer økonomien i det daglige. Og hvilke helseopplysninger er det som får deg til å løpe? Er høyt blodtrykk en dealbreaker liksom? Anonymkode: 5c3cf...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #47 Del Skrevet 11. april Nå innrømme jeg snoker noe grusomt. Må liksom ha oversikt over exene. Finne ut hvem som er potensielle trusler eller ikke. Gjerne se profilen til familien for å prøve å kartlegge hvilket hjem han er fra osv. Liker å vite mest mulig. Er sikkert ikke bra å gjøre men sånn er det bare. Vil ha oversikt . Men kunne ønske jeg ikke var sånn . Klarer bare ikke å la være. Anonymkode: c4e3c...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #48 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ville følt at det var lommeboka og lønnskontoen min som avgjorde om noen ønsker et forhold med meg og en slik relasjon ønsker jeg ikke å være en del av. Selvangivelsen sier forøvrig ingenting om hvor mye vedkommende har på konto dagen før lønna kommer inn eller hvordan han/hun prioriterer økonomien i det daglige. Og hvilke helseopplysninger er det som får deg til å løpe? Er høyt blodtrykk en dealbreaker liksom? Anonymkode: 5c3cf...b84 Nei, ikke for min del. Jeg tjener godt og har en del i formue til at jeg gjør meg avhengig av noen, men jeg ønsker en partner med ordnet økonomi. Er det en som stadig må ta forbrukslån eller stadig får inkasso er det ikke aktuelt for meg. Hvilke helseopplysninger som er dealbreaker ønsker jeg ikke å gå ut med😂🙈 Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #49 Del Skrevet 11. april Hva gjør dere når dere ikke finner noe? F.eks lukket facebook profil og ingen info på nett om vedkommende Anonymkode: b4fe7...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #50 Del Skrevet 12. april Selvfølgelig! Etter vi matchet og vi chatter så faktasjekket alt. Arbeid, FB etc. Da vi møttes fysisk visste jeg at det vi hadde pratet om stemte. Han gjorde et søk på meg også. Mye rart der ute. Vi har nå kjøpt hus sammen og er forlovet ❤️ Anonymkode: 4ddf4...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anywho Skrevet 15. april #51 Del Skrevet 15. april Typen min fant meg ved hjelp av blant annet Google. Heia Google! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #52 Del Skrevet 15. april En syk verden vi lever i! Anonymkode: 4813f...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #53 Del Skrevet 15. april En syk verden vi lever i! Anonymkode: 4813f...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. april #54 Del Skrevet 15. april Nei, egentlig ikke. Får ikke søkt opp noen på Facebook siden jeg ikke har det. Blir det seriøst nok, er det mulig jeg sjekker om de er på 'Insta'. Første bud er nok at den jeg snakker med er av motsatt kjønn. Tro meg - det har ikke alltid vært en selvfølge! 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #55 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 19.54): Wtf🤣 Er du mann eller dame? Anonymkode: c4e3c...8bb Hadde f.eks. to dater jeg ikke klarte å bestemme meg hvem jeg skulle satse på. Sjekket skattelistene. Den ene daten hadde kun 400 K i inntekt og null i formue. Den andre hadde derimot 900 K oppført som inntekt og nesten 4 mill i formue. Da ble valget enkelt… Anonymkode: 7a38e...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #56 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde f.eks. to dater jeg ikke klarte å bestemme meg hvem jeg skulle satse på. Sjekket skattelistene. Den ene daten hadde kun 400 K i inntekt og null i formue. Den andre hadde derimot 900 K oppført som inntekt og nesten 4 mill i formue. Da ble valget enkelt… Anonymkode: 7a38e...e17 🤣 Anonymkode: c4e3c...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #57 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 15.22): Hadde f.eks. to dater jeg ikke klarte å bestemme meg hvem jeg skulle satse på. Sjekket skattelistene. Den ene daten hadde kun 400 K i inntekt og null i formue. Den andre hadde derimot 900 K oppført som inntekt og nesten 4 mill i formue. Da ble valget enkelt… Anonymkode: 7a38e...e17 Norske kviner 2025. 🤷♂️ Anonymkode: 8a7be...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #58 Del Skrevet 16. april Ingrid B skrev (På 10.4.2025 den 11.18): Jeg googler alltid dater. Potensielle partnere vil man jo vite om har noen "offentlige" røde flagg. Dette trodde jeg alle gjorde. Lurt å sjekke seeiendom også så du ser om han har problemer med økonomien sin eller ei Anonymkode: 194a7...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #59 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Norske kviner 2025. 🤷♂️ Anonymkode: 8a7be...a04 Folk lurt av trolling 2025 🤷♂️ Anonymkode: 0f20e...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:44 #60 Del Skrevet fredag kl 16:44 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 22.39): Hva gjør dere når dere ikke finner noe? F.eks lukket facebook profil og ingen info på nett om vedkommende Anonymkode: b4fe7...a84 Finner ALLTID noe!!! 😂 Hvis det er noe å finne!!! At Lukket Facebook profil= ingen eller lite info er en illusjon!! Har funnet flere med lukket fb profil, ikke lagt ut bilder av seg, ikke på Linkedin, personen hadde en insta profil med da uten noen følgere, fulgte ingen, så den var nok ikke i bruk.. Personen hadde en tik tok, men igjen da uten skikkelig bilde, profil bilde var deler av angivelig boligen, hadde ikke postet noe, ingen følgere, og fulgte ingen.. Men…… Denne profilen hadde kommentert litt på min venninne sine vidoer.. Og sendt henne en pm… Eneste jeg viste var angivelig ett Fornavn, ca alder og ett par genrelle interesser og at personen nylig hadde kjøpt hus og flyttet til området til min venninne… Det tok med ca 1 time å finne personen! Fant: Jobb, adresse, partneren, barna, hvor barna gikk i barnehagen og skole, familien, telefonnummer, bursdagen, MASSE BILDER, osv, osv…. Folk må slutte å være naive ang lukkede profiler🤦♀️ Jeg tok ett bilde søk på google av profil bilde fra Tiktok, bilde fikk treff på en bolig annnonse på finn, søkte så opp hva boligen ble solgt for, og datoen for salg var nylig.. Søkte opp adressen, fant da kun partnerens tlf nr, men partneren hadde åpen profil, hadde ikke mye info der, men Scrollet da raskt gjennom likes og kommentarer, og da ser en jo hvem som liker og HVEM som kommenterer hva… Og da ser en som ofte lett hvem som er familie og hvem som er venner… Så klikker en seg bare videre på en av de, og da finner en noe!! De som er værst å finne (som meg😅) er de som aldri blir tagget og som har gitt beskjed til venner og familie om å aldri tagge eller legge ut noe bilder eller noe, og som heller aldri kommenterer på noe som kan linkes til dem i det hele tatt.. Har totrinns autentisering på alt.. Da trenger jeg faktisk tlf nr dems om jeg skal finne de ‘’lovlig’’😅 Men det skal såååå lite til å finne noen med minimal innsats!! Google bildesøk er undervurdert!!! Husk også at når en googler seg selv på ens egen enheter, altså på enheter som er knyttet til en selv, så jobber alogaritmene! Google treffene som kommer i søk, er ganske forskjellig fra person til person!! stay safe!! Men… Kan jo nevne at de fleste jeg søker opp for venniner, ofte har noe å skjule da😅 Har en ikke noe å skjule, så er det ikke noe å finne heller!! Også er det mennesker som faktisk ikke har sosiale medier i det hele tatt.. Og da kommer de jo ikke i google søk heller!! Anonymkode: c623c...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå