AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:08 #1 Del Skrevet torsdag kl 09:08 Eller syns du sånn snoking er litt frekt? Anonymkode: eede2...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid B Skrevet torsdag kl 09:18 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:18 Jeg googler alltid dater. Potensielle partnere vil man jo vite om har noen "offentlige" røde flagg. Dette trodde jeg alle gjorde. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:23 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:23 Ja. Og aller viktigst. Sjekker alltid skattelistene. Anonymkode: 7a38e...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:24 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:24 Nei, det har jeg faktisk aldri gjort. Anonymkode: 0336f...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:31 Ja. Anonymkode: 0f962...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet torsdag kl 10:14 #6 Del Skrevet torsdag kl 10:14 Ja, alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja. Og aller viktigst. Sjekker alltid skattelistene. Anonymkode: 7a38e...e17 Jeg sjekker alltid om de har sjekket skattelistene. 🤪 Spøk til alvor, ville aldri datet noen jeg ikke kjente. Anonymkode: eaf31...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:21 #8 Del Skrevet torsdag kl 11:21 Jeg googler alltid og sjekker om vi har felles bekjente på facebook og lignende 😄 Anonymkode: a5cde...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:29 #9 Del Skrevet torsdag kl 11:29 Ja. Anonymkode: 397f4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:32 #10 Del Skrevet torsdag kl 11:32 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Og aller viktigst. Sjekker alltid skattelistene. Anonymkode: 7a38e...e17 Om noen hadde sjekket meg på skattelisten hadde det vært en rødt flagg uansett om det var date, kjæreste, venn, familie eller kollega. Ellers skal de bare google i vei. Anonymkode: 23655...45c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:33 #11 Del Skrevet torsdag kl 13:33 Selvfølgelig. Liker å vite så mye som mulig på forhånd. Anonymkode: 69583...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:50 #12 Del Skrevet torsdag kl 13:50 Dette er en av grunnene til at man skal ha nettvett, vær anonym, bruk ikke ekte navn på sosial medier og forum. Søker meg selv opp for å se om noen har lekket, finner rent lite utenom aksjer som er offentlig informasjon. Anonymkode: bedf8...931 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:52 #13 Del Skrevet torsdag kl 13:52 Oh yes Anonymkode: 4563f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet torsdag kl 13:56 #14 Del Skrevet torsdag kl 13:56 Gjorde alltid det. Har hatt dater fra tinder og da sjekket jeg alltid ut at han var personen han utga seg for å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 14:03 #15 Del Skrevet torsdag kl 14:03 Ja, selvfølgelig. Og jeg ser ikke på det som snoking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:09 #16 Del Skrevet torsdag kl 14:09 Jeg har nok pleid å ta det lenger enn snoking😬 Jeg spør direkte om økonomi og helse. Ber også om at de viser det til meg og jeg viser selvsagt mitt til dem. Men jeg forklarer alltid i forkant at jeg er ute etter noe seriøst og jeg liker ikke å kaste bort tiden min. Samt at jeg har brent meg på det før at eksen har flådd meg økonomisk. De som ikke vil vise har jeg glatt dumpet men de fleste har valgt å være åpen☺️ Sett i ettertid så burde jeg også spurt om de har noe på rulleblad også🤔😅 Anonymkode: ed669...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:13 #17 Del Skrevet torsdag kl 14:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har nok pleid å ta det lenger enn snoking😬 Jeg spør direkte om økonomi og helse. Ber også om at de viser det til meg og jeg viser selvsagt mitt til dem. Men jeg forklarer alltid i forkant at jeg er ute etter noe seriøst og jeg liker ikke å kaste bort tiden min. Samt at jeg har brent meg på det før at eksen har flådd meg økonomisk. De som ikke vil vise har jeg glatt dumpet men de fleste har valgt å være åpen☺️ Sett i ettertid så burde jeg også spurt om de har noe på rulleblad også🤔😅 Anonymkode: ed669...a13 Så du spør om å få se lege og tannhelsejournal? Anonymkode: 69583...4bd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:20 #18 Del Skrevet torsdag kl 14:20 Googlet alltid dem jeg skulle på date med ja. Anonymkode: e3f02...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 14:29 #19 Del Skrevet torsdag kl 14:29 Ja, det har jeg gjort 😊 Ble ikke skremt av den grunn 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #20 Del Skrevet torsdag kl 14:37 Da jeg datet så gjorde jeg selvsagt det ja. Jeg googlet de FØR jeg avtalte date også. Enkelte kom aldri så langt at å avtale date kom på banen. De som veiver sine røde flagg kasta jeg ikke bort tiden min på. Anonymkode: 71c16...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå