Gå til innhold

Forventer alle menn bå tildags å finne glattbarbert mus under klærne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57):

Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. 

Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår?

Anonymkode: 7c0d7...739

Om du driver å jager etter fuckboys, forventer de nok det. Ekte menn bryr seg bare om at du er renslig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57):

Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. 

Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår?

Anonymkode: 7c0d7...739

Hår er kvinne og glattbarbert er barn og altfor pedofilt for meg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibelator skrev (3 timer siden):

Hår er kvinne og glattbarbert er barn og altfor pedofilt for meg

De fleste menn blander ikke barn og voksne kvinner sammen og tenker ikke på barn i en seksuell setting og de eneste som må ha kjønnshår for å skille barn og voksne er usikker på legningen sin uansett, så det sier nok mest om deg eller eventuelt de du har sex med. Har aldri truffet en kvinne som ser ut som et barn naken uavhengig av behåring.

Anonymkode: 9a9dd...e2b

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (4 timer siden):

Om du driver å jager etter fuckboys, forventer de nok det. Ekte menn bryr seg bare om at du er renslig. 

Forventninger og krav henger som regel sammen med hvor store valgmulighetene er.

Du får ekte menn til å høres ut som arbeidsløse med NAV garanti, skakkjørt økonomi, eim av petterøes 3, tuborg, general løssnus og dårlige tenner🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lt.Dan skrev (7 minutter siden):

Forventninger og krav henger som regel sammen med hvor store valgmulighetene er.

Du får ekte menn til å høres ut som arbeidsløse med NAV garanti, skakkjørt økonomi, eim av petterøes 3, tuborg, general løssnus og dårlige tenner🤣

Huffameg 😄

Anonymkode: 17d06...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (8 timer siden):

Da så. Jeg ser på en ekte mann som en som setter pris på kvinnen han skal få ha sex med, og som respekterer de valgene kvinnen har tatt knyttet til egen kropp. Noe så banalt som behåring i skrittet er helt irrelevant dersom jeg tenner seksuelt på kvinnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 10.52):

Ja om hun bruker superlim for å  holde kjønnshårene på plass eller hva vet jeg jo ikke men det er helt normalt å få et kjønnshår og to på tungen eller oralsex så der vil jeg si at du kanskje er heldig og ikke at andre er helt unormale som opplever det og ikke liker det. Jeg har opplevd å måtte spytte kjønnshår og det er ikke uten videre noe turn on. Kvinner bør absolutt velge helt selv hvordan de har kjønnshår. Jeg sier bare at jeg fint kan forstå at menn ikke liker det under oral så da bestemmer også indirekte kvinner hvordan de ønsker en mann skal behandle hun under oralsex (bare klitt, indre kjønnslepper) eller om hun ønsker seg mer enn akkurat det.

Anonymkode: 9a9dd...e2b

Jeg er nok «rar» der i mange øyne.

Har også fått kjønnshår fra henne i munnen når jeg slikker. 
Men under denne akten er jeg såpass tent at fordi det nettopp er kjønnshår fra henne, så plager det meg ikke.
Jeg har i tankene hvor opphavet til akkurat det håret er, så er det mer turn on, enn turn off for meg 😍

Jeg er nok litt unormal på det området skjønner jeg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (2 timer siden):

Men under denne akten er jeg såpass tent at fordi det nettopp er kjønnshår fra henne, så plager det meg ikke.
Jeg har i tankene hvor opphavet til akkurat det håret er, så er det mer turn on, enn turn off for meg 😍

Da er jeg også rar.  Kjønnshår er litt stivere enn annet hår, og ofte litt krusete.  Bare å kjenne på det kan tenne meg😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (12 timer siden):

Da så. Jeg ser på en ekte mann som en som setter pris på kvinnen han skal få ha sex med, og som respekterer de valgene kvinnen har tatt knyttet til egen kropp. Noe så banalt som behåring i skrittet er helt irrelevant dersom jeg tenner seksuelt på kvinnen.

Igjen, "skal få ha sex med", grøss og gru, jeg får frysninger. Syntes du sex er en gave også, som gis fra kvinnen til mannen som belønning for å være tolererbar?🙄

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (9 timer siden):

Om du er unormal eller rar har vel ikke så mye å si så lenge det fungerer for deg og hun.

Men jeg vil påpeke at du er unormal og rar om du mener det skal være gjeldene for alle og de som ikke mener at det er skikkelig hot og ekstremt sexy å få kjønnshår i munnen er rare og livredde for kjønnshår. Og at du ikke skjønner hva som mener med "hår i maten" for der slikker ikke du, når det nå viser seg at du har opplevd det du også, du bare bryr deg ikke. Det er ting som vil være usexy i en seksuell setting uansett hvor glad vi er i vedkommende eller hvor tent vi er, det gjelder nok for alle mennesker.  Vi har noe vi liker bedre enn andre ting, jeg liker bedre å ikke få kjønnshår i munnen enn kjønnshår i munnen.

Anonymkode: b5956...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (1 time siden):

Igjen, "skal få ha sex med", grøss og gru, jeg får frysninger. Syntes du sex er en gave også, som gis fra kvinnen til mannen som belønning for å være tolererbar?🙄

Oi, nå vet ikke jeg hva slags issues du sliter med, men slutt for all del å projisere de på meg.

Jeg har kun sex med samtykke. Ergo «å få ha sex med». Om du fikk frysninger av dette, bør du oppsøke profesjonell hjelp på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geojak skrev (På 18.4.2025 den 22.41):

Vel er jo ikke hår der jeg liker å slikke, som er innsiden av lepper, indre lepper, åpning og klitt.
Har tilgode å oppleve hår på de områdene 😉

Komplett umulig å komme frem dit og slikke noen med full bush uten at det blir hår i munnen 

Anonymkode: f1da4...7d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Komplett umulig å komme frem dit og slikke noen med full bush uten at det blir hår i munnen 

Taket it or leave it, får man vel si da. Men om hun spriker og åpningen utvides, er det vel mer hårløst å slikke vel, selv om hun har masse hår oppå venusberget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Taket it or leave it, får man vel si da. Men om hun spriker og åpningen utvides, er det vel mer hårløst å slikke vel, selv om hun har masse hår oppå venusberget?

Det er vel helst kvinnen som bør "take it or leave it",  om hun ønsker oralsex da. Det er ikke bare på venusberget det vokser hår og kjempe seg igjennom tjukk busk for å peile seg inn på de områdene det ikke er hår når kjønnshår blir mellom 2 og 5 cm langt så sier det seg selv at en skal feste mange hårstrikker der før sikten er såpass at en ikke får hår i kjeften. Noen synes sikkert det ikke gjør noe å sleike hår men mange liker det ikke og velger å avstå, det er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Joda, har ikke stort problem med litt hår jeg, men den der "det er ikke hår på klitten" argumentet, det er bare bullshit, for har hun masse hår, så vil en få hår i munnen uansett 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel helst kvinnen som bør "take it or leave it",  om hun ønsker oralsex da. Det er ikke bare på venusberget det vokser hår og kjempe seg igjennom tjukk busk for å peile seg inn på de områdene det ikke er hår når kjønnshår blir mellom 2 og 5 cm langt så sier det seg selv at en skal feste mange hårstrikker der før sikten er såpass at en ikke får hår i kjeften. Noen synes sikkert det ikke gjør noe å sleike hår men mange liker det ikke og velger å avstå, det er også greit.

Man er jo ikke nødt til slikke da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man er jo ikke nødt til slikke da

Nei og det sa jeg heller ikke, en må heller ikke bli slikket og det er sikkert en rekke par som aldri utøver oralsex. Men om en kvinne ønsker å bli slikket så har hun valget da... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på.

Jeg (kvinne 39) har aldri glattbarbert meg i hele mitt liv, ikke gjort annet enn litt frisering når jeg føler for det. Har heller ikke så fryktelig mye hår fra naturens side - det er liksom den trekanten og ikke så mye annet.

Mannen min har også helt naturlig hårvekst der nede og har hatt det så lenge vi har kjent hverandre.

Anonymkode: b4917...650

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...