AnonymBruker Skrevet 11. april #61 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57): Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår? Anonymkode: 7c0d7...739 Nå til dags? Har du ligget under en stein i 40 år? 75% av generasjon X har gått igjennom sitt hele voksenliv med barbert mus. Disse kjerringene er blitt bestemødre. Nå til dags…. LOL 🤣 Anonymkode: e9a57...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #62 Del Skrevet 11. april Jeg er mann som trodde jeg foretrakk trimmet eller glattbarbert, men det viser seg med en fersk og litt "uflidd" kvinne at jeg har blitt voksen og tenker ikke særlig over det. Om noe så er det litt sexy med hår her og der. Det gjør det mer intimt. Anonymkode: f9115...d19 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #63 Del Skrevet 11. april Mannjessheim1984 skrev (49 minutter siden): Ja det forventer jeg. Fitte skal være barbert. Fasit Anonymkode: fe3d1...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #64 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå til dags? Har du ligget under en stein i 40 år? 75% av generasjon X har gått igjennom sitt hele voksenliv med barbert mus. Disse kjerringene er blitt bestemødre. Nå til dags…. LOL 🤣 Anonymkode: e9a57...fb8 Bestemor? Snakk for deg selv Bestefar 😂 Anonymkode: 81cbc...824 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #65 Del Skrevet 11. april Jeg synes ikke barbert er så sexy. Foretrekker hår, og gjerne kortklipt fremfor stor busk. Men jeg har aldri klagd på noen, liker generelt fitte, uansett. Synes dog at hår er mest estetisk, naturlig og sexy. Og med hår ser man tydelig på kjønnet at dama er kjønnsmoden. Bollemus med lyst hår er det aller mest attraktive jeg kan tenke meg. Men jeg liker alle varianter, mus er en av livets store gleder. Anonymkode: 2e7ae...f25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #66 Del Skrevet 11. april Vi menn er nok like forskjellige som kvinner er. Mer enn det som vises i grad av behåring. Selv liker jeg godt en skikkelig god dott. Anonymkode: 17d06...cc4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. april #67 Del Skrevet 11. april (endret) Jeg er glatt året rundt og ville vært glatt på en øde øy. Ville aldri forandret det selv om en mann hadde ment noe annet var pent, hadde han hatt problemer med det hadde han også meget godt visst hvor utgangsdøren var. Men heldigvis har jeg en mann som liker glatt best så preferansene matcher, og han har heller ikke svekket syn eller pedofile tendenser så han ser godt at jeg er en kvinne. Og det samme hadde også i største grad om jeg hadde foretrukket å ha hår selv. Men nå liker jeg å være glatt for min egen velvære året rundt, og min intimfrisyre følger ikke hva verken menn eller kvinner på kg måtte mene om det men hva jeg synes gir en best følelse. Synes folk (både menn og kvinner) skal ha den sveisen de trives best med, for meg er det ingen tvil iallefall. Endret 11. april av skreppamedleppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #68 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 10.32): Jeg forventer ingenting for jeg ser daglig hvordan det er. De første årene full busk, siden mer og mer bikinilinje, deretter helt glatt - og sånn var det i årevis. De siste årene en smal dott foran og alt barbert bakover, med et kort avbrekk med mer hår. Variasjon, altså, gjennom år og tiår. Anonymkode: a55e3...728 En som har hengt seg på trendene altså. Kanskje funnet sin stil nå? Anonymkode: 0fc1b...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #69 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 21.52): Jeg slikker ikke om det er masse hår i veien. Anonymkode: 62c5a...60d Hurra, da slipper jeg det. Gørr kjedelig å bli slikket Anonymkode: e799f...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #70 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57): Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår? Anonymkode: 7c0d7...739 Jepp Anonymkode: 5f0ee...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 13. april #71 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 16.45): Noen av oss liker å slikke ikke bare på klitten og indre kjønnslepper men nyte hele det kvinnlige kjønnet😉 kjønnshår har med å bli lengre enn 0.1 mm langt så å brette tilside og leite etter en plass en kan slikke så ikke det er hår i maten er ikke min stil. Anonymkode: b5956...1d8 Vel jeg og kysser kona på «dusken» og bruker munnen til å stimulere de ytre kjønnslepper. mulig hun er et unntak fra «normalen» men hennes yttre lepper er ikke veldig behåret, ingen problem å bruke munn, lepper og tunge der så hun sukker hengivent. Men for henne er det mest det indre hun ønsker å få stimulert, som hun virkelig nyter. Det ytre er bare pirring for henne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #72 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 22.25): Bestemor? Snakk for deg selv Bestefar 😂 Anonymkode: 81cbc...824 Gen x er fra 60 til 45 i år, så besteforeldre er jo ikke usannsynlig Anonymkode: b4886...4bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #73 Del Skrevet 13. april Håper er et bedre ord en forventer, men jeg håper på naturlig ufrisert dusk. Anonymkode: 86e9b...9c4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 13. april #74 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper er et bedre ord en forventer, men jeg håper på naturlig ufrisert dusk. Anonymkode: 86e9b...9c4 Helt enig med deg ! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #75 Del Skrevet 13. april Jeg har ingen forventning, det er opp til damen hva hun er mest komfortabel med. Men jeg håper det er glatt så ærlig må jeg være. Anonymkode: 9a9dd...e2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #76 Del Skrevet 13. april Nei helst ikke. Pent stusset er mye finere. Anonymkode: 36cad...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #77 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 11.47): Jeg anser ikke barbering som glatt og synes egentlig det er en uting. Det skal ikke mange timene til før barbert = skjegg, og det er IKKE digg. Da er det mye bedre med trimmet. Anonymkode: 8b2d0...a29 Håper, for din skyld, at du er kvinne. Anonymkode: 59e87...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #78 Del Skrevet 14. april Forventer å finne velfrisert. Det kan være så mangt. Anonymkode: c64ac...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #79 Del Skrevet 14. april Det er en ting jeg virkelig ikke har noen tanker om på forhånd. Det er heller ikke noe jeg ytret noe ønske eller mening om. Men om jeg for diskusjonens skyld må foretrekke det ene over det andre, så foretrekker jeg ikke glattbarbert. Anonymkode: 0455f...281 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #80 Del Skrevet 17. april Ja. Det blir i allefall ikke slikket om det er hår på. Det kan jeg ikke jobbe med. Anonymkode: 00e8e...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå