Gå til innhold

Forventer alle menn bå tildags å finne glattbarbert mus under klærne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nja, liker bare ikke kvinner med pels, da hadde jeg heller kjøpt meg et kjæledyr 😉

Anonymkode: b5956...1d8

Dyresex er forbudt. 

Anonymkode: 4f35a...49a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde blitt mer overrasket om jeg fant det over klærne ja. 

Anonymkode: b83a6...f30

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nja, liker bare ikke kvinner med pels, da hadde jeg heller kjøpt meg et kjæledyr 😉

Kvinner har ikke pels, men vi har varierende grad av naturlig behåring. Det er faktisk den nakne og skallede huden som er avviket, ikke håret. 

Anonymkode: 7ab5f...2b0

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. 

Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår?

Anonymkode: 7c0d7...739

Nei, ikke skuffa, men jeg foretrekker glatt mus🐭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dyresex er forbudt. 

Anonymkode: 4f35a...49a

Og nettopp derfor liker jeg glatt ;) De har ikke pels

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøndermann skrev (32 minutter siden):

Forventer at om jeg skulle møte noen,  desverre må jeg si, at det er glatt eller frisert. Hadde blitt skikkkelig glad og tent om det var full busk, jungel, frittvoksende..kall det hva du vil.. Naturlig og ufrisert, JA TAKK !

Snakk for deg selv!

Anonymkode: 62c5a...60d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ihvertfall variert 😉

Anonymkode: 81cbc...824

I 50-70+ er det variert ja.. enkelte med en markert flott frisyre på toppen, og barbert rundt "ørene". De synes at det "kiler" mere i slikkeforspillet uten hår på sidene, der er vi enige begge to.
Vet ikke helt hva det kommer av.. men jeg tror de mest "aktive" liker og stelle med musa si, for at jeg skal få et feminimt utrykk. Men det kan også ha noe å si.. at jeg liker og velger feminine kvinner som steller og pynter seg, for det gir jo også et hygienisk utrykk😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen av oss liker å slikke ikke bare på klitten og indre kjønnslepper men nyte hele det kvinnlige kjønnet😉 kjønnshår har med å bli lengre enn 0.1 mm langt så å brette tilside og leite etter en plass en kan slikke så ikke det er hår i maten er ikke min stil.

Hva ligger bak ønske om å skikke mer enn klitten? Har til gode å treffe en dame som syns det er godt å bli slikket på ytrekjønnslepper. Det er like pirrende som å bli slikket på kneet. 

Anonymkode: 3e8a5...faa

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel regnet med en trimmet, om ikke barbert. Men jeg er fullt klar over at at det kan være hårete der nede. Personlig så hadde jeg ikke brydd meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva ligger bak ønske om å skikke mer enn klitten? Har til gode å treffe en dame som syns det er godt å bli slikket på ytrekjønnslepper. Det er like pirrende som å bli slikket på kneet. 

Åå, man kan få damer opphisset ved å gjøre sånt. Kysse utsiden, på innsiden av lårene. Man kan ta en kort pause fra musa og gjøre andre ting. Kanskje mens man har en finger på plass. Det har fungert for meg med alle kjærester jeg har hatt.

Anonymkode: 57d7f...037

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Åå, man kan få damer opphisset ved å gjøre sånt. Kysse utsiden, på innsiden av lårene. Man kan ta en kort pause fra musa og gjøre andre ting. Kanskje mens man har en finger på plass. Det har fungert for meg med alle kjærester jeg har hatt.

Men kanskje en dame kan si om jeg tar feil eller ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

"Snille piker" som deg fortjener det beste.. som bonus får du dine belønninger i form av orgasmer. Tålmodighet vinner alltid over hastverk, for hastverk skal ikke forekomme på et kunstverk av en kvinne🥰⛈️🪄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes ikke noe mere opphissende enn det du nevner her synes jeg. 

Anonymkode: 81cbc...824

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventer ingen ting, damene må få velge selv hva dem føler for å ha der nede. Nå har jeg kjæreste, å hun pleier å opprettholde en stripe ellers glatt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forventer det ikke, men blir positivt overasket.

Anonymkode: 19f88...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Snakk for deg selv!

Anonymkode: 62c5a...60d

Det gjør jeg da også ! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg forventer ingenting for jeg ser daglig hvordan det er.

De første årene full busk, siden mer og mer bikinilinje, deretter helt glatt - og sånn var det i årevis. De siste årene en smal dott foran og alt barbert bakover, med et kort avbrekk med mer hår.

Variasjon, altså, gjennom år og tiår. 

Anonymkode: a55e3...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer, som at det ofte er glattbarbert, ja.

Forventer, som at det er noe jeg ønsker, nei.

Jeg liker hår.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det ER jo pirrende å bli slikket på kneet! Er så mange menn som tror forspill er fingring. Altså da har sexen begynt, men all stryking, slikking og kyssing på andre steder av kroppen, det er det som tenner! 

Anonymkode: 3875b...2c3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det forventer jeg. Fitte skal være barbert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...