AnonymBruker Skrevet 17. april #81 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Det blir i allefall ikke slikket om det er hår på. Det kan jeg ikke jobbe med. Anonymkode: 00e8e...686 Herlig, da slipper man det. Å bli slikket er kjedelig Anonymkode: e799f...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #82 Del Skrevet 18. april Ja, hvis ikke håper jeg det blir tatt opp før jeg går ned der. Er en naturlig del av samtalen at man diskuterer holdning til behåring. Anonymkode: e1c4c...81e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #83 Del Skrevet fredag kl 18:20 Absolutt ikke. Det varierer vel en god del har jeg skjønt Anonymkode: 17d06...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet fredag kl 18:25 #84 Del Skrevet fredag kl 18:25 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:49 #85 Del Skrevet fredag kl 19:49 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, hvis ikke håper jeg det blir tatt opp før jeg går ned der. Er en naturlig del av samtalen at man diskuterer holdning til behåring. Anonymkode: e1c4c...81e Hadde litt men frisert da jeg ble sammen med kjæresten. Til slutt ble jeg lei friseringen og fjernet alt, sa til han "dette gidder jeg ikke! Jeg liker best å fjerne alt uansett". Han svarte med at det likte han best også, så det var helt ok. Der plaget han ikke at det var noe frisert der nede, men han sa aldri at han foretrakk glatt heller, før etter jeg fikk det. Eksen elsket full busk. Det strevde jeg veldig med å ha, jeg hatet det selv.... Anonymkode: 29007...29a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet fredag kl 20:36 #86 Del Skrevet fredag kl 20:36 AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 18.22): Ja. Det blir i allefall ikke slikket om det er hår på. Det kan jeg ikke jobbe med. Anonymkode: 00e8e...686 «Jobbe med» faktisk.. Hadde jeg brukt det uttrykket her hjemme hadde jeg like gjerne kunnet glemme alt som har med sex å gjøre her.. Her jobber vi ikke med hverandre vi nyter hverandre, og nyter å gi hverandre nytelse. Jeg klarer å nyte henne, og gi henne nytelse også om hun har hår der nede, har aldri hatt problem med det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet fredag kl 20:41 #87 Del Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 21.52): Jeg slikker ikke om det er masse hår i veien. Anonymkode: 62c5a...60d Vel er jo ikke hår der jeg liker å slikke, som er innsiden av lepper, indre lepper, åpning og klitt. Har tilgode å oppleve hår på de områdene 😉 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:03 #88 Del Skrevet fredag kl 21:03 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 4.31): Åå, man kan få damer opphisset ved å gjøre sånt. Kysse utsiden, på innsiden av lårene. Man kan ta en kort pause fra musa og gjøre andre ting. Kanskje mens man har en finger på plass. Det har fungert for meg med alle kjærester jeg har hatt. Anonymkode: 57d7f...037 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 4.45): Men kanskje en dame kan si om jeg tar feil eller ikke Anonymkode: 57d7f...037 Den mannen som bare har fokus på klitt og kjører på som en kanin her går glipp av mye. Hele min kvinnekropp har erogene soner og jeg liker godt når en mann beveger tungen sin litt utover perspektivet "klitt, indre kjønnslepper og åpning". Jeg liker både kyssing, pirring ved tungebruk både i lysken, inside av lår, venusberget osv. Det er deilig og langt mer å foretrekke enn de mennene som bare er opptatt av å nisuge på klitten og ellers bare der det ikke eksisterer hår fra naturens side. Anonymkode: 9a9dd...e2b 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet fredag kl 21:04 #89 Del Skrevet fredag kl 21:04 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57): Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår? Anonymkode: 7c0d7...739 Full busk er turnoff. Kunne aldri vært sammen med ei sånn. Frisert eller glatt takk 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:06 #90 Del Skrevet fredag kl 21:06 Cervus skrev (1 minutt siden): Full busk er turnoff. Kunne aldri vært sammen med ei sånn. Frisert eller glatt takk 😊 Åjo, naturlig dott er nydelig 🤗 Anonymkode: 17d06...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:30 #91 Del Skrevet fredag kl 22:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde litt men frisert da jeg ble sammen med kjæresten. Til slutt ble jeg lei friseringen og fjernet alt, sa til han "dette gidder jeg ikke! Jeg liker best å fjerne alt uansett". Han svarte med at det likte han best også, så det var helt ok. Der plaget han ikke at det var noe frisert der nede, men han sa aldri at han foretrakk glatt heller, før etter jeg fikk det. Eksen elsket full busk. Det strevde jeg veldig med å ha, jeg hatet det selv.... Anonymkode: 29007...29a Det er jo bare nydelig å slikke en glattbarbert, da, synd dere ikke snakket om det før dere hadde sex første gang. Sånt avklarer jeg alltid på forhånd, på lik linje med hva man liker best i senga, favorittstilling, oralsex osv. Anonymkode: e1c4c...81e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet lørdag kl 05:01 #92 Del Skrevet lørdag kl 05:01 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 16.24): Hurra, da slipper jeg det. Gørr kjedelig å bli slikket Anonymkode: e799f...937 Vil det si at du har et dødt klitthode?🤔 Jeg spør bare fordi jeg har opplevd det før.. Hun hadde forfrosset seg i ung alder, altså uttisset i minusgrader mange ganger. Klitthodet var steinhardt, så det påvirket ikke ereksjonen.. og heller ikke sexlysten. Hun elsket å ri, og fikk orgasmer av det når hun fikk styre dette selv. Jeg måtte pent ligge stille og stramme pikken så hardt jeg kunne. Forsåvidt hadde vi fantastisk god sex, for hun lot meg få lov til å smake på henne, fordi hun visste jeg elsket denne forunderlige hærlige nektaren🪄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet lørdag kl 05:08 #93 Del Skrevet lørdag kl 05:08 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 22.25): Bestemor? Snakk for deg selv Bestefar 😂 Anonymkode: 81cbc...824 Bestemor og Bestefar har fantastisk sex som aldri før.. og slik vil det fortsette etter at de er blitt oldeforeldre, så lenge pikken står som et hammerskaft😅 Haha.. jeg reklamerer for knipeøvelser og flittig onani, det er det eneste som hjelper for eviglang lykke💘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:15 #94 Del Skrevet lørdag kl 06:15 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Vil det si at du har et dødt klitthode?🤔 Jeg spør bare fordi jeg har opplevd det før.. Hun hadde forfrosset seg i ung alder, altså uttisset i minusgrader mange ganger. Klitthodet var steinhardt, så det påvirket ikke ereksjonen.. og heller ikke sexlysten. Hun elsket å ri, og fikk orgasmer av det når hun fikk styre dette selv. Jeg måtte pent ligge stille og stramme pikken så hardt jeg kunne. Forsåvidt hadde vi fantastisk god sex, for hun lot meg få lov til å smake på henne, fordi hun visste jeg elsket denne forunderlige hærlige nektaren🪄 Var virkelig det en fornuftig sitering? Anonymkode: 8c476...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet lørdag kl 06:47 #95 Del Skrevet lørdag kl 06:47 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den mannen som bare har fokus på klitt og kjører på som en kanin her går glipp av mye. Hele min kvinnekropp har erogene soner og jeg liker godt når en mann beveger tungen sin litt utover perspektivet "klitt, indre kjønnslepper og åpning". Jeg liker både kyssing, pirring ved tungebruk både i lysken, inside av lår, venusberget osv. Det er deilig og langt mer å foretrekke enn de mennene som bare er opptatt av å nisuge på klitten og ellers bare der det ikke eksisterer hår fra naturens side. Anonymkode: 9a9dd...e2b Joda, men virker som det er mange menn her som er livredd for litt hår. De får jo enten la vær, eller holde seg til områder uten naturlig hårvekst. selv nyter jeg å kysse og slikke henne overalt, helt uavhengig av hårvekst. Plager meg ikke å kysse henne på dusk, utsiden av lepper og lysken selv om hun har hår der. Hvordan hun er frisert er opp til henne og hennes velvære. Jeg maser aldri om at hun må frisere, barbere eller la det gro. Det er hennes valg. Jeg nyter hele henne, uansett. Hun digger som deg å bli kysset og slikket overalt, selv om hun har hår der. Så lenge hun nyter, nyter jeg også 😍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:52 #96 Del Skrevet lørdag kl 06:52 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.57): Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår? Anonymkode: 7c0d7...739 Det gjør de, og om det er hår på dåsa så henges de i den digitale gapestokken. Anonymkode: 169fa...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:38 #97 Del Skrevet lørdag kl 08:38 Geojak skrev (1 time siden): Joda, men virker som det er mange menn her som er livredd for litt hår. De får jo enten la vær, eller holde seg til områder uten naturlig hårvekst. selv nyter jeg å kysse og slikke henne overalt, helt uavhengig av hårvekst. Plager meg ikke å kysse henne på dusk, utsiden av lepper og lysken selv om hun har hår der. Hvordan hun er frisert er opp til henne og hennes velvære. Jeg maser aldri om at hun må frisere, barbere eller la det gro. Det er hennes valg. Jeg nyter hele henne, uansett. Hun digger som deg å bli kysset og slikket overalt, selv om hun har hår der. Så lenge hun nyter, nyter jeg også 😍 Joda men nå var det da altså blitt et spm om hva kvinner liker, skal ikke snakke for alle kvinner men veldig mange føler det kan være deilig å bli slikket der det er hår og da kommer jo spm inn om "en liker hår i maten" som du skrev som vel ble utgangspunktet for akkurat den diskusjonen. Jeg fjerner hår av egen velvære, men jeg kan forstå de mennene som ikke slikker eller velger å gi minst mulig oral fordi en har minst 7 Kjønnshår på drøvelen etterpå. Det kan være litt ekkelt og legge en naturlig demper, det synes jeg om en mann sine kjønnshår også det. Det blir helt naturlig mindre oral når han har lange kjønnshår. Anonymkode: 9a9dd...e2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet lørdag kl 08:43 #98 Del Skrevet lørdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joda men nå var det da altså blitt et spm om hva kvinner liker, skal ikke snakke for alle kvinner men veldig mange føler det kan være deilig å bli slikket der det er hår og da kommer jo spm inn om "en liker hår i maten" som du skrev som vel ble utgangspunktet for akkurat den diskusjonen. Jeg fjerner hår av egen velvære, men jeg kan forstå de mennene som ikke slikker eller velger å gi minst mulig oral fordi en har minst 7 Kjønnshår på drøvelen etterpå. Det kan være litt ekkelt og legge en naturlig demper, det synes jeg om en mann sine kjønnshår også det. Det blir helt naturlig mindre oral når han har lange kjønnshår. Anonymkode: 9a9dd...e2b Ser den. men som jeg har skrevet tidliger, kona er ubarbert, mulig hun er anderledes enn andre med lite hårtap.. For det er svært sjelden jeg opplever hår i munnen etterpå, og jeg slikker der hun har hår, så det er ikke fordi jeg unngår områder med hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #99 Del Skrevet lørdag kl 08:52 Geojak skrev (1 minutt siden): Ser den. men som jeg har skrevet tidliger, kona er ubarbert, mulig hun er anderledes enn andre med lite hårtap.. For det er svært sjelden jeg opplever hår i munnen etterpå, og jeg slikker der hun har hår, så det er ikke fordi jeg unngår områder med hår Ja om hun bruker superlim for å holde kjønnshårene på plass eller hva vet jeg jo ikke men det er helt normalt å få et kjønnshår og to på tungen eller oralsex så der vil jeg si at du kanskje er heldig og ikke at andre er helt unormale som opplever det og ikke liker det. Jeg har opplevd å måtte spytte kjønnshår og det er ikke uten videre noe turn on. Kvinner bør absolutt velge helt selv hvordan de har kjønnshår. Jeg sier bare at jeg fint kan forstå at menn ikke liker det under oral så da bestemmer også indirekte kvinner hvordan de ønsker en mann skal behandle hun under oralsex (bare klitt, indre kjønnslepper) eller om hun ønsker seg mer enn akkurat det. Anonymkode: 9a9dd...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:32 #100 Del Skrevet lørdag kl 16:32 De jeg har vært sammen med har alltid frisert busken slik at håret ikke vises utenfor bikinitrusen. Den første jeg lå med hadde så vidt hår rundt klitoris, men var ellers helt glatt. Den musen var utrolig deilig å slikke. Anonymkode: 8bce2...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå