Gå til innhold

Forventer alle menn bå tildags å finne glattbarbert mus under klærne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. 

Forventer menn nå til dags bare å finne barbert mus? Blir skuffa om det er hår?

Anonymkode: 7c0d7...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo ofte knyttet til personlighet og mye annet, men jeg har ikke møtt på noen som har full busk, men flere som har noe hår/landingsstripe, men velfrisert ellers. Så ja, jeg forventer det på grunn av erfaring, men det er ingen krav fra meg selv om jeg setter pris på det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det ikke så mye å si bare det ikke er fullstendig "urskog". Forholdet til såpe og vann har mye større betydning.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke annet enn renslighet. Jeg liker å slikke, men "sur mus" hverken lukter eller smaker godt. Helbarbert mus ser mest innbydende ut for meg, men jeg har ikke problemer med å finne frem i villniss heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 8.57):

Hva om én ikke har hatt sex på noen uker/ måneder og ikke er sikker det vil skje noe. 

Ekspander  

Jeg anser ikke barbering som glatt og synes egentlig det er en uting. Det skal ikke mange timene til før barbert = skjegg, og det er IKKE digg. Da er det mye bedre med trimmet.

Har inntrykk av at mange kvinner bruker voks eller laser i dag og da er jo effekten ganske langvarig.

Homer76 skrev (På 10.4.2025 den 9.20):

For min del har det ikke så mye å si bare det ikke er fullstendig "urskog". Forholdet til såpe og vann har mye større betydning.

Ekspander  

Helt enig.

Anonymkode: 8b2d0...a29

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har et STORT håp om å finne full busk 😜

Anonymkode: 86e9b...9c4

• Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis buska er så stor at man kan plante tomater i den er det kjipe greier.

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  NakenPanda skrev (På 10.4.2025 den 9.54):

Hvis buska er så stor at man kan plante tomater i den er det kjipe greier.

Ekspander  

Det skal plantes agurk, ikke tomater.

Anonymkode: cf771...99a

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 10.00):

Det skal plantes agurk, ikke tomater.

Anonymkode: cf771...99a

Ekspander  

😂

Anonymkode: a7eb3...154

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mer tiltrekkende med kvinner som er trygge nok i seg selv til å drite i hva menn måtte forvente😎

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som er litt eldre er det et naturlig spill om hvem som tar initiativet og hvem som aksepterer invitasjonen. Men bak det spillet, altså for å få det igang, ligger det et hav av erfaringer som de fleste av oss gutta aldri klarer å forstå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt forventer de ikke det. Mann eller kvinne, så tror jeg ikke folk tenker nevneverdig over frisering.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 8.57):

Ekspander  

Motsatt for min del. Ikke at jeg har noe «forventninger» for så vidt, men blir litt skuffet om det er helt glattbarbert. Absolutt ikke å foretrekke for min del.

Anonymkode: 0455f...281

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ingen forventning som i at jeg tror noe men jeg blir nok skuffet om det ikke er glatt, jeg liker det best, og en urskog under klærne er ikke videre turn on. Men det som er mest sexy er at kvinnen selv liker å være glatt for sin egen del.

Anonymkode: b5956...1d8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare en fin bonus! Forventer ingenting, og er ikke kresen.

Anonymkode: bc3a0...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Forventer alle menn... "
Alle?

Jeg visste ikke at noen forventet det. Bare at de kan like det av ulike grunner.

Anonymkode: 40215...83d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventer ikke, og vet jeg ikke kommer til å se det...
Kona frisere kun bikini linjen og er for øvrig ubarbert der nede.
Har alltid vært slik og jeg synes det er helt greit. De som snakker om "hår i maten" jeg slikker villig, og det er ikke hårvekst der jeg bruker tungen 😉

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg møtte en som spurte "om jeg ikke ville gjort det for en kjæreste", "om jeg ikke mente at menn fortjente bedre enn å møte en busk" allerede første gang vi møttes. Vi møttes ikke igjen for å si det sånn! 

Men jeg er heldig som opplever at de fleste rundt meg er naturlige, ekte mennesker. Både menn og kvinner. Jeg har knapt kvinnelige venner som bruker sminke, jeg bruker heller ikke. Vi kler oss bra/kult men følger ingen mote. Det hender vi bader nakne og de fleste friserer vel litt med saksa men det er kun det.

Og det er så herlig å få lov til å være fri uten å bli dømt. Jeg skal aldri tilbake til "fasaden", jeg har bedre ting å bruke tiden min på. 

Anonymkode: 28def...b30

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Vince24 skrev (På 10.4.2025 den 9.30):

Jeg forventer ikke annet enn renslighet. Jeg liker å slikke, men "sur mus" hverken lukter eller smaker godt. Helbarbert mus ser mest innbydende ut for meg, men jeg har ikke problemer med å finne frem i villniss heller.

Ekspander  

Nettopp dette som er problemet. Du har tydeligvis opplevd surt kvinneligt underliv. Hvorfor det tror du? Mange av dere menn tror vi kvinner går rundt fresh as a flower døgnet rundt,  at underlivene våre er babyglatte til enhver tid. Nyhetsflash kommer her: barberer vi oss blir vi kaktuser den påfølgende uka. Når jeg står opp om morgenen og lufter bikkja er jeg ikke velpleid, når jeg da kommer hjem og gubbjævern vil ha mus ja da får han ei sur mus. Nå må dere slutte med dette tullet og fantasien om at ei kvinne SKAL være glatte så fort dere river av oss klærne.

Anonymkode: ac9b2...0da

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det menn som har takket nei pga kjønnshår når de er i en situasjon der trusa har falt?

Anonymkode: 4f35a...49a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...