AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Skrevet 10. april Noen som har tatt dette studiet? Sammen med hvilken annen utdanning kan man få bruk for dette? Anonymkode: 13a09...671
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Skrevet 10. april Det er bare tull, til en altfor høy pris. Tenk nøye gjennom dette før du bruker så mye penger. For det første er ikke Høyskolen Kristiania en godt ansett institusjon for høyere utdanning. For det andre vil et slikt årsstudium være helt overfladisk - hva skal du med ti studiepoeng i ulike rettsområder her og der (i tillegg til blodpris!)? På ett år vil man ikke kunne gå nok i dybden til at man får noe som helst bruk for det. Hvis du virkelig er interessert i juss, er integrert master eller BA+MA veien å gå. Jeg er snart ferdigutdannet jurist og sier ikke dette for å være slem eller noe, men jeg mener virkelig at dette er å kaste bort pengene sine. Anonymkode: 2d8f6...5ef 6
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare tull, til en altfor høy pris. Tenk nøye gjennom dette før du bruker så mye penger. For det første er ikke Høyskolen Kristiania en godt ansett institusjon for høyere utdanning. For det andre vil et slikt årsstudium være helt overfladisk - hva skal du med ti studiepoeng i ulike rettsområder her og der (i tillegg til blodpris!)? På ett år vil man ikke kunne gå nok i dybden til at man får noe som helst bruk for det. Hvis du virkelig er interessert i juss, er integrert master eller BA+MA veien å gå. Jeg er snart ferdigutdannet jurist og sier ikke dette for å være slem eller noe, men jeg mener virkelig at dette er å kaste bort pengene sine. Anonymkode: 2d8f6...5ef Okei. Jeg tenkte kanskje det kunne være nyttig sammen med annen utdanning. Anonymkode: 13a09...671
AnonymBruker Skrevet 10. april #4 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har tatt dette studiet? Sammen med hvilken annen utdanning kan man få bruk for dette? Anonymkode: 13a09...671 Jeg har ikke tatt akkurat dette studiet, men har andre enkeltemner fra Kristiania. Og jeg har vært godt fornøyd med å ta disse emnene der. Vet at noen av lærerne der også underviser ved andre universiteter og høyskoler. Selv har jeg fått emnene fra Kristiania godkjent i en Bachelor fra et annet universitet. Jeg har ikke noe negativt å si om dem. Det er helt gull dersom du trenger fleksibilitet👌🏻 Anonymkode: 2c44f...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Okei. Jeg tenkte kanskje det kunne være nyttig sammen med annen utdanning. Anonymkode: 13a09...671 Jeg ville ikke begynt på det med mindre jeg ble oppfordret til det av arbeidsplassen og de betalte. På grunn av det som sies av vedkommende lengre opp. Anonymkode: bc201...255 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #6 Skrevet 10. april Tror det er privatistadgang på ett av emnene i rettsvitenskap på UiO, hadde heller tatt det, om du ønsker å ha juss på CV, og spart pengene mine. Har også hørt litt ymse om anseelsen til Kristiania (datteren min vurderte toårig interiør der, helt dustete dyrt). Anonymkode: 9a478...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke tatt akkurat dette studiet, men har andre enkeltemner fra Kristiania. Og jeg har vært godt fornøyd med å ta disse emnene der. Vet at noen av lærerne der også underviser ved andre universiteter og høyskoler. Selv har jeg fått emnene fra Kristiania godkjent i en Bachelor fra et annet universitet. Jeg har ikke noe negativt å si om dem. Det er helt gull dersom du trenger fleksibilitet👌🏻 Anonymkode: 2c44f...2a1 Så bra å høre! Anonymkode: 13a09...671
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Skrevet 10. april Hva sier peder ås om dette? Anonymkode: 8a221...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå