AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:55 #1 Del Skrevet torsdag kl 07:55 Vet ikke om dette ble riktig forum. Vi er et par som er ferdig med utdannelsen vår neste sommer (om 1,5 år). Vi tenker å få barn innen 2 år og det er maks. Vi vet at det blir dyrt for oss og vil begynne å kjøpe smått av utstyr nå etter hvert og nå er vognen vi alltid har sett oss ut (og prøvd, søsken har samme vogn) på tilbud. Vi kan jo veldig lite om dette så spørsmålet er da om vi bør kjøpe nå eller vente? Vogna produseres i mange år, men blir kanskje forbedringer fra år til år? Anonymkode: bf09f...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:00 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:00 Hvis du har søsken med samme vogn, så kommer kanskje muligheten for å arve den opp etter hvert også? Anonymkode: 5c894...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:08 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:08 Jeg ville ikke kjøpt nå. Garantien løper fra dere kjøper den. Du vet ikke hvor lang tid det tar å bli gravid... Og kanskje kommer det en ny vogn dere vil like enda bedre innen dere får barn? Anonymkode: 88c8e...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:44 #4 Del Skrevet torsdag kl 08:44 Jeg ville ikke ha kjøpt. En vogn kommer alltids på tilbud igjen, dere kan kjøpe brukt eller arve/låne av søsken. Hvis dere kjøper nå, må dere jo ha vogna lagret tørt og bra unødvendig lenge. Dere vet heller ikke hvor lang tid det tar å bli gravid. Jeg hadde selv syntes det var veldig kjipt å ha en ubrukt vogn stående i boden om jeg slet med å bli gravid. Anonymkode: db05a...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:47 #5 Del Skrevet torsdag kl 08:47 Ville nok heller ikke kjøpt nå. Hvis du kjøper ny og selger brukt får du mye mer for den om den ikke er mange år gammel Anonymkode: daa89...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:57 #6 Del Skrevet torsdag kl 08:57 Det kan skje mye på et par år, plutselig har de mye bedre demping eller større sittedel eller hva som helst. Så det ville jeg absolutt ikke gjort. Og dere vet heller ikke hva livet har å by på. Selv om dere planlegger aldri så mye så trenger det ikke bli sånn. Vi brukte 4 år på å få første, da det etterhvert viste seg at vi trengte IVF, og flere runder av det, for å komme i mål… Den vogna gjør plutselig veldig vondt der den står klar, og du har negativ test for 44 gang… Og hvis dere er heldige nok til at det funker ganske kjapt, så får dere en nyere modell. Win - win. Anonymkode: 58c98...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:27 #7 Del Skrevet torsdag kl 16:27 Når dere endelig er blitt gravide, er det sikkert noen som selger den vogna pent brukt på finn. Vi kjøpte vogn brukt da jeg var rundt uke 32. Anonymkode: 80eed...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:30 #8 Del Skrevet torsdag kl 16:30 Vent med å handle! Sett heller av pengene på egen konto. Der kommer alltid tilbud, og hvis dere skulle være uheldige og bruke tid på å bli gravide, så vil det være en vond påminnelse der den står i boden og tar opp plass. Anonymkode: 8eed3...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå