Tough cookie Skrevet 10. april #21 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Poenget er at jeg tror null på historien. Forstår ikke at man må slenge ut slikt bare fordi man er skeptisk til hormonprevensjon. Anonymkode: d7e36...1e1 Du tror ikke på at man kan reagere negativt på østrogen i p piller? Yasmin er en av de sterkeste p pillene på markedet fikk jeg vite av gynekologen. Jeg er overhodet ikke imot østrogen, men tåler det dårlig. 2
Kullsyrevann Skrevet 10. april #22 Skrevet 10. april La på meg masse vannvekt, ble deprimert/hissig, null sexlyst, lite energi. Var ikke kompatibel i det hele tatt. Men alt av hormonell prevensjon jeg har prøvd har vært helt krise, så jeg er vel en av de som ikke tåler det.
AnonymBruker Skrevet 10. april #23 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal dere ha flere barn? Hvis ikke - hysterektomi/sterilisering? Anonymkode: f4269...22e Da kommer man vel bare i overgangsalderen…? Tror ikke det er noe bedre. Anonymkode: 848ff...538
AnonymBruker Skrevet 10. april #24 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er sant, dere har rett i dette. Bare jeg som er veldig engstelig for å putte i meg legemidler 😅🤣 Jeg er redd for å f.eks. prøve en mnd, miste masse hår, og da er det no way back når håret allerede er mistet 🤣 Mulig jeg har ekstra katastrofetanker nå som jeg har mensen…. Tusen takk, jeg setter stor pris på alle beroligende meldinger 🙏 Anonymkode: 848ff...538 Folk får jo tilbake håret etter å miste dem i cellegiftkurer, så da tror jeg nok du får tilbake håret hvis du mister litt av p-piller. Hvis så mange folk ble skalla og aldri fikk håret tilbake så ville ikke Yasmin bli foreskrevet i det hele tatt. Anonymkode: 988c3...5fe
AnonymBruker Skrevet 11. april #25 Skrevet 11. april Jeg fikk den merkeligste bivirkningen, jeg ble allergisk for alkohol. Et halt glass og jeg ble umiddelbart skamdårlig og fikk hodepine fra helvete. Startet da jeg begynte på Yasmin, ga seg igjen så for jeg byttet merke. Anonymkode: b9233...248
Sur sitron Skrevet 20. april #26 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 15.35): Da kommer man vel bare i overgangsalderen…? Tror ikke det er noe bedre. Anonymkode: 848ff...538 Du kommer bare i overgangsalderen dersom de fjerner eggstokkene og. Det er ikke vanlig å fjerne eggstokkene i en slik operasjon med mindre det er noe som gjør det nødvendi, kreft i eggstokkene ol. Når det er sagt så får man ikke gjennomført hysterektomi bare fordi man er plagt med PMS ol, men anbefaler å ta en prat med legen/gynekolog. De skal være sikre på at kvinnen er ferdig med å føde barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå