Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Annolin
Skrevet

Min er brun med rosa tykke sløyfebånd på sidene. Syns det er sexy med knytting.

Har bananatrykk på dne også...

Min kjære syns de er så stygge fordi de minner om besj og tiss med brunt og gult...

syns synd på han jeg, jeg elsker trusa mi =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Det er en svart "boxer". Kjempedeilig!

Skrevet
Det er en svart "boxer". Kjempedeilig!

:Nikke: og ikke særlig sexy, men utrolig deilig å ha på.

Gjest Gjesta
Skrevet

En svart og lilla stripete boyshorts med svarte blondekanter på, og Amor i hvit skrift på baksiden. :)

Skrevet

Mine (har 3 stk) er kjøpt på Lindex og er helt svarte og utrolig behagelige.

Muligens ikke en fryd for øye, men de er iallefall kjempe gode.

Skrevet

Hi hi... Bra tråd..

Mine er sorte hipsters med rosa kanter. Strategisk plassert midt på baken står det skrevet i rosa; "Spoil me, I'm worth it"...

Komfortable, med et snev av humor- passer meg perfekt ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hipters med gråbrune og svarte brede striper. :)

Gjest Gjest
Skrevet

snoopy hipster fra HM. De er kjempegode på men kjæresten hater hipster.....stakkar... brukte bare string før, men da eg ble gravid gikk eg over til hipster...og har fortsatt m det. Men nå har eg gått til innkjøp av noen sxy string for å glede min kjære.. (brukes fra badet og inn i seng.....)

Gjest gjesta
Skrevet

En ministrin i svart. Med bare streker og en liten trekant framme. Har en haug slike. Nesten litt avhengig.

Skrevet (endret)

Svart blondehipster. Både behagelige og pene å se på.

Endret av hera
Skrevet

Har ikke funnet ut enda. går mest med tanga, men synes det ser utrolig harry ut. Problemet mitt er at alle truser forsvinner inn i rumpa. Da er det greiest å minimere tekstmengden.

Har noen andre samme problem, evt har hatt, og kan anbefale meg noe annet enn tanga.

Skrevet

Blondehipster.

Gjest Skauta
Skrevet
Har ikke funnet ut enda. går mest med tanga, men synes det ser utrolig harry ut. Problemet mitt er at alle truser forsvinner inn i rumpa. Da er det greiest å minimere tekstmengden.

Har noen andre samme problem, evt har hatt, og kan anbefale meg noe annet enn tanga.

Gå uten, ma cherie! :kyss:

Skrevet

Min absolutte yndlingsTRUSE er en truse fra H&M med rød strikk og røde hjerter med Betty Boop på. Så utrolig digg å gå med.

Ellers så er det noen bomulls g-strenger som jeg kjøpte på H&M for noen år siden. ELSKER de, og leter stadig etter fler.

Ellers så har jeg begynt å bli litt nysgjerrig på hispter, men de kryper/kiler liksom på rompa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...