Gjest Annolin Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Min er brun med rosa tykke sløyfebånd på sidene. Syns det er sexy med knytting. Har bananatrykk på dne også... Min kjære syns de er så stygge fordi de minner om besj og tiss med brunt og gult... syns synd på han jeg, jeg elsker trusa mi =)
Gjest NastyNice Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...products_id=567 ...denne her, fordi jeg fikk den av kjæresten min igår...
Amanlis Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Det er en svart "boxer". Kjempedeilig! ← og ikke særlig sexy, men utrolig deilig å ha på.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 En svart og lilla stripete boyshorts med svarte blondekanter på, og Amor i hvit skrift på baksiden.
*M* Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Mine (har 3 stk) er kjøpt på Lindex og er helt svarte og utrolig behagelige. Muligens ikke en fryd for øye, men de er iallefall kjempe gode.
Zafran Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Hi hi... Bra tråd.. Mine er sorte hipsters med rosa kanter. Strategisk plassert midt på baken står det skrevet i rosa; "Spoil me, I'm worth it"... Komfortable, med et snev av humor- passer meg perfekt
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...products_id=567 ...denne her, fordi jeg fikk den av kjæresten min igår... ← Den trusa kjøpte jeg meg i forrige uke! Og den er også min favoritt for tiden, så myyyyk og behagelig å ha på
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Hipters med gråbrune og svarte brede striper.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 snoopy hipster fra HM. De er kjempegode på men kjæresten hater hipster.....stakkar... brukte bare string før, men da eg ble gravid gikk eg over til hipster...og har fortsatt m det. Men nå har eg gått til innkjøp av noen sxy string for å glede min kjære.. (brukes fra badet og inn i seng.....)
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 En ministrin i svart. Med bare streker og en liten trekant framme. Har en haug slike. Nesten litt avhengig.
ashera Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Svart blondehipster. Både behagelige og pene å se på. Endret 14. mars 2006 av hera
tobo Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 Har ikke funnet ut enda. går mest med tanga, men synes det ser utrolig harry ut. Problemet mitt er at alle truser forsvinner inn i rumpa. Da er det greiest å minimere tekstmengden. Har noen andre samme problem, evt har hatt, og kan anbefale meg noe annet enn tanga.
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke funnet ut enda. går mest med tanga, men synes det ser utrolig harry ut. Problemet mitt er at alle truser forsvinner inn i rumpa. Da er det greiest å minimere tekstmengden. Har noen andre samme problem, evt har hatt, og kan anbefale meg noe annet enn tanga. ← Gå uten, ma cherie!
Phantasy Skrevet 16. mars 2006 #16 Skrevet 16. mars 2006 Min absolutte yndlingsTRUSE er en truse fra H&M med rød strikk og røde hjerter med Betty Boop på. Så utrolig digg å gå med. Ellers så er det noen bomulls g-strenger som jeg kjøpte på H&M for noen år siden. ELSKER de, og leter stadig etter fler. Ellers så har jeg begynt å bli litt nysgjerrig på hispter, men de kryper/kiler liksom på rompa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå