AnonymBruker Skrevet 11. april #61 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 14.42): Nix! Det er derfor det er forskjell på mann og kvinne! De som roper høyt om likestilling skjønner ikke at hjernen vår er i huleboertiden enda.....såååååå Anonymkode: 618fb...130 Ekspander Dette er bare en unnskyldning menn bruker for å være late. Anonymkode: 3c6b3...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #62 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 20.57): Jeg har gjort alt jeg kan. Blakk og utslitt. Men jeg overlevde en narsissist. Alle instanser har vært inne. Retten flere ganger. Barnevernet mener det er flisespikkeri. Ikke en unik situasjon dessverre. Anonymkode: ca961...9fa Ekspander Skjønner. Beklager, da skjønner jeg at du er i en vanskelig situasjon. Men dette er uansett ikke vanlig oppførsel for menn, han høres psyk ut ❤️ Anonymkode: 38c14...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #63 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 12.53): Matbutikker har 10000 valg...da menn var jegere var de opptatt av 1 tanke i hodet...nemlig å få ned den T-Rexen... Anonymkode: 618fb...130 Ekspander AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 14.42): Nix! Det er derfor det er forskjell på mann og kvinne! De som roper høyt om likestilling skjønner ikke at hjernen vår er i huleboertiden enda.....såååååå Anonymkode: 618fb...130 Ekspander Hva faen feiler det deg egentlig? Er du klar over hvor store forskjeller det innad i hvert kjønn. Anonymkode: b0438...25f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #64 Del Skrevet 12. april Her kan jeg ikke skylde på en mann for at jeg også var mentalt utslitt i går. Men her var det nok en kombinasjon av for mange viktige avtaler den her uka med datter. Når selv det å svare på en sms fra en venninne ble for mye, da er det et tegn på at jeg var sliten. Anonymkode: cdba9...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå