AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:01 #1 Del Skrevet torsdag kl 00:01 Har en stor dobbeltseng, husker ikke merke, som jeg vil bytte ut. Tar for mye plass. Er ca 10år gammel. Er av kvalitet. Husker ikke førpris da jeg kjøpte sammen med eksen. Er det noen som har solgt seng via Finn? Hvordan prise? Er det evt best å bare gi bort? Anonymkode: 2c58f...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:18 #2 Del Skrevet torsdag kl 00:18 Hadde bare gitt bort. Gamle senger har ikke så stor verdi. Og trenger nok henger/varebil for å hente. Da er det erfaringsmessig vanskeligere å bli kvitt. Anonymkode: b359c...a4a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:39 #3 Del Skrevet torsdag kl 07:39 Jeg solgte en 15 år gammel IKEA seng til nesten det samme som jeg ga for den i sin tid. Så alt er mulig. Anonymkode: 775eb...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:42 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg solgte en 15 år gammel IKEA seng til nesten det samme som jeg ga for den i sin tid. Så alt er mulig. Anonymkode: 775eb...222 Samme her. Og de som kjøpte den måtte selv demontere den. Anonymkode: 51024...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:17 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:17 Hvis ikke du vet noe om sengen, altså merke, så er det vanskelig. 15 år gammel seng, da har den nådd levetiden sin. Til sammenligning har jeg en 4 år gammel Jensen verdi 60 000,-, med ny overmdrass. Skulle jeg solgt den nå, så hadde jeg kanskje lagt den ut til 12 000,- Men 15 år gammel, nei da hadde den blitt gitt bort. Anonymkode: d5005...f8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:17 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg solgte en 15 år gammel IKEA seng til nesten det samme som jeg ga for den i sin tid. Så alt er mulig. Anonymkode: 775eb...222 Sengestamme, eller madrass? Anonymkode: d5005...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:54 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:54 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sengestamme, eller madrass? Anonymkode: d5005...f8c Stamme. Så at den var på Ikea sine sider over møbler de ønsket å kjøpe tilbake, så da la jeg meg en godt over den prisen de tilbød. Anonymkode: 775eb...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #8 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Stamme. Så at den var på Ikea sine sider over møbler de ønsket å kjøpe tilbake, så da la jeg meg en godt over den prisen de tilbød. Anonymkode: 775eb...222 Det blir jo noe HELT annet. Kontinentalseng, rammemadrass, vendbar madrass, gir man bort etter 15 år. Tviler sterkt på at TS mente sengestamme. Ser forøvrig at TS seng er 10 og ikke 15 år (jeg blandet innlegg da jeg svarte), men 10 år gammel seng få man uansett ikke mye for. Madrasser er hygieneprodukt. Anonymkode: d5005...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #9 Del Skrevet torsdag kl 14:37 Hadde vært sjeleglad for å bli kvitt den uten at det kostet meg noe så hadde gitt bort, eventuelt lagt ut til en symbolsk sum som 50 eller 100 kr Anonymkode: 1be9c...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:57 #10 Del Skrevet torsdag kl 16:57 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde bare gitt bort. Gamle senger har ikke så stor verdi. Og trenger nok henger/varebil for å hente. Da er det erfaringsmessig vanskeligere å bli kvitt. Anonymkode: b359c...a4a Tvert imot. Gamle senger har stor verdi, fordi senger er dyrt og fordi absolutt alle i det minste behøver en madrass. Og «du trenger henger/varebil» er ikke et argument - det trenger du jo også om du kjøper ny seng. Anonymkode: 68282...c12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:00 #11 Del Skrevet torsdag kl 17:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tvert imot. Gamle senger har stor verdi, fordi senger er dyrt og fordi absolutt alle i det minste behøver en madrass. Og «du trenger henger/varebil» er ikke et argument - det trenger du jo også om du kjøper ny seng. Anonymkode: 68282...c12 En ny seng koster ned til et par tusen. De har også hjemlevering. Ville gitt bort mot henting. Max 500kr. En så gammel seng er ikke verdt mer. Anonymkode: b5ecd...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:39 #12 Del Skrevet torsdag kl 17:39 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tvert imot. Gamle senger har stor verdi, fordi senger er dyrt og fordi absolutt alle i det minste behøver en madrass. Og «du trenger henger/varebil» er ikke et argument - det trenger du jo også om du kjøper ny seng. Anonymkode: 68282...c12 Gamle senger har ikke stor verdi. Det antas vel også at TS snakker om kontinentalseng, og ikke sengestamme. Nye senger kommer med levering og montering. Anonymkode: d5005...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:19 #13 Del Skrevet torsdag kl 18:19 Helt ærlig hadde jeg ALDRi kjøpt en så gammel seng brukt. Komisk at folk tar flere tusen for en ihjel ligget seng. Anonymkode: 1b391...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå